Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Розвиток соціально орієнтованої ринкової економіки, зумовив корегування навчальної діяльності, насамперед, закладів загальної середньої освіти. Як наслідок, актуальним питання нині в Україні є підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників в контексті реформування галузі освіти. Тому цей курс передбачає всебічне вивчення та розвиток освітніх технологічних підходів щодо підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників у закладах загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм на найбільш оптимальних (сприятливих) для останніх умовах.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
програма підвищення кваліфікації «Освіта протягом життя» спрямована на формування основних засад підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників, вдосконалення їх відповідних навичок і здібностей щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти та визначення якісних критеріїв оцінки його результатів у контексті їх реформування та інтеграції України в світовий соціально-економічний простір через дистанційну форму онлайн-навчання на сайті: https://vseosvita.ua/.
характеризується попитом освітян на нові, нетипові, ініціативні і креативні підходи до підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників (досягнення їх високого рівня матеріального, морального стимулювання, належної якості педагогічної праці тощо). Це можливо лише в умовах формування основних засад підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників у закладах загальної середньої освіти в контексті їх реформування. Даний підхід передбачає використання педагогами таких освітніх технологічних підходів і методик до підвищення трудової мотивації, які забезпечать максимальну ефективність організації освітнього процесу. Як наслідок, це включає освоєння викладачами основних технологічних засад побудови та розвитку освітнього середовища закладів загальної середньої освіти в різних його варіаціях з підвищення трудової мотивації викладачів.
викладачі, керівники та їх заступники (різні категорії педагогічних працівників) закладів загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм.
формувати та вдосконалювати освітні навички і якості підвищення трудової мотивації викладачів, керівників та їх заступників (різних категорій педагогічних працівників) закладів загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм.
Вони будуть знати:
не типові професійні (підвищенню трудової мотивації педагогічних працівників) підходи до організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм;
теоретична та практична основа підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників завдяки впровадженню систем особистісноорієнтованого навчання в закладах загальної середньої освіти;
принципи побудови сучасних освітніх технологій підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників у закладах загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм;
системи та основні складові побудови сучасних технологій підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників у закладах загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм тощо.
знання фахових методик проектування сучасних освітніх технологій підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників у закладах загальної середньої освіти;
знання соціально-психологічних особливостей освітньої комунікації зі здобувачами загальної середньої освіти, вміння створення комфортного освітнього середовища для всіх його суб’єктів з забезпеченням підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників;
знання особливостей (специфіки) проектування сучасних освітніх технологій підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників у закладах загальної середньої освіти;
додаткові проектнотехнологічні засади технологічної підтримки освітнього процесу здобувачів загальної середньої освіти, в тому числі учасників з особливими потребами з забезпеченням підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників;
вербальної, не вербальної та морально-етичної компетентностей.
спрямованість на оволодіння професійними проектнотехнологічними освітніми методиками підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників;
орієнтованість на оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами спрямування освітнього процесу на підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників;
здатність до оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами навчання підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників у закладах загальної середньої освіти;
можливість оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами побудови навчання здобувачів загальної середньої освіти в освітньому середовищі з забезпеченням підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників;
можливість оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами моделювання в освітньому процесі підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти;
спрямованість на оволодіння методиками та техніками прогнозування результатів підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників;
здатність до оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами визначення найбільш ефективних підходів підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників у загальній середній освіті;
здатністю до оцінки переваг застосування професійних освітніх навичок підвищення трудової мотивації різних категорій педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в контексті їх реформування тощо.
формування широкого кола компетентностей та підвищення професійного рівня слухачів курсів підвищення кваліфікації за вище вказаною програмою та навчальним курсом в цілому.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів