Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дизайн цифрового освітнього контенту для сучасних уроків НУШ
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

Курс «Шляхи профілактики та подолання конфліктів в освітньому середовищі» спрямований на опанування методу ненасильницької комунікації розробленого американським психологом Маршалом Розенбергом. Це гнучка технологія комунікації, що поєднує переговорні навички та конфліктологію. Це особливий світогляд, система настанов, що допомагає бути в контакті з собою та оточуючими, вибудовувати партнерство в робочих та життєвих ситуаціях, бачити світ як простір можливостей, а не арену для боротьби. На курсі ви ознайомитеся з причинами конфліктних ситуацій, навчитеся методів подолання конфліктів та способам профілактики конфліктних ситуацій у освітньому середовищі.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

На жаль, сучасне суспільство перебуває у стані хронічної шокової травми. Люди відчувають зміни в сприйнятті навколишнього світу, емоційному стані та поведінці, втрачають звичну впевненість у власній безпеці, зростає внутрішня конфліктність, що призводить до посилення міжособистісних конфліктних ситуацій.

Саме тому налагодження ненасильницького спілкування має скорегувати міжособистісні комунікації. Мова ненасильницького спілкування або «мова життя» – це мистецтво розуміти, свої потреби, потреби інших людей та висловити свої потреби в безпечній формі.

Ненасильницьке спілкування – це коли інтереси всіх сторін задоволені.

Формування культури поведінки зростаючого покоління засвоюється насамперед у період навчання в школі та переноситься на подальше життя.

В освітньому середовищі, де взаємодіють діти й дорослі, конфлікти виникають частіше й переживаються гостріше, ніж в середовищі дорослих.

Методи арттерапії сприяють гармонізації психічного стану не тільки дітей, а і дорослих.

Творчий процес надає можливості для проживання внутрішніх конфліктів, збагачує суб’єктивний досвід, завдяки чому людина може обирати інші стратегії поведінки.

Арттерапія є найбільш адекватним методом для вирішення як внутрішньоособистісних, міжособистісних конфліктів, так і конфліктів на рівні великих соціальних груп.

Комунікативна компетентність учасників освітнього процесу виступає як орієнтація особистості в різних ситуаціях спілкування, що ґрунтується на знаннях і чуттєвому досвіді та як здатність ефективно взаємодіяти з оточенням завдяки розумінню себе та інших під час постійних змін психічних станів, міжособистісних відносин та за умов зміни соціального середовища.

Вищезазначена компетентність не є константою особистісної характеристики та чимось раз і назавжди закріпленим як індивідуальний досвід.

Вона зростає під час опанування особистістю культурних, моральних, нормативних еталонів та закономірностей соціального життя в її розвитку та поліваріативних змінах.

Отже, для вирішення конфліктів в освітньому середовищі комунікативна компетентність виявляється дуже важливою характеристикою як сучасного вчителя, так і інших учасників освітнього процесу, а розвинений комунікативний потенціал взагалі виявляється однією з головних професійних характеристик педагогічній діяльності.

Тож надзвичайно важливо вивчення природи й причин педагогічних конфліктів, розробка методів їх практичного регулювання. Ефективність реалізації сучасних завдань освіти, ґрунтуються на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації у суспільстві, партнерстві між здобувачами освіти, педагогічними працівниками й батьками.

Саме цими чинниками зумовлена актуальність курсу «Основи ненасильницького спілкування в освітньому середовищі»

Цільова аудиторія

Адміністративні працівники закладів освіти, методисти методичних кабінетів (центрів), методисти закладів освіти, вчителі/викладачі, педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів освіти, класні керівники, психологи, батьки та всіх небайдужих до теми вирішення конфліктів.

Мета навчального курсу

Удосконалення конфліктологічних компетентностей педагогічних працівників та всіх учасників освітнього процесу. Зберегти працездатність в педагогічному колективі, освітній установі в цілому та показати наочний приклад для учнів, батьків.

Завдання навчального курсу

  • розглянути особливості формування конфліктних ситуацій у навчальному середовищі;

  • ознайомити із теоретичними основами конфліктології;

  • розкрити вважливість шкільної медіації;

  • висвітлити особливості застосування методу ненасильницького спілкування;

  • надати практичні поради для усвідомлення та вираження почуттів;

  • проаналізувати способи профілактики конфліктів методами арттерапії;

  • розглянути практичні аспекти методів арттерапії у внутрішньоособистісних та міжособистісних конфліктах;

  • продемонструвати методи психологічного тімбілдингу;

Очікувані результати навчання

  • ознайомлення з особливостями формування конфліктних ситуацій у навчальному середовищі;

  • розуміння теоретичних основ конфліктології;

  • готовність застосовувати шкільну медіацію;

  • розуміння алгоритмів методу ненасильницького спілкування;

  • удосконалення навичок емоційного інтелекту;

  • узагальнення методичних знань з використання технік арттерапії для профілактики конфліктів;

Опис досягнутих результатів навчання

Удосконалення конфліктологічної компетенції учасників освітнього процесу.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Причини конфліктів в освітньому середовищі
1. Конфлікти, як соціальне явище.
2. Основні причини конфліктних ситуацій.
3. Структура та етапи конфлікту.
Всього годин: 8
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Методи подолання конфліктів
1. Методи подолання педагогічних конфліктів.
2. Вирішення конфліктів за допомогою шкільної медіації.
3. Метод ненасильницького спілкування.
4. Тимбілдинг.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 3. Способи профілактики конфліктних ситуацій методами арттерапії
1. Методи діагностики стратегій поведінки в конфліктних ситуаціях.
2. Ресурси арттерапії в умовах конфлікту.
3. Робота з внутрішньоособистісними конфліктами.
4. Робота з міжособистісними конфліктами.
5. Формування тимбілдингу засобами арттерапії.
Всього годин: 12
Лекції: 8
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт

Відгуки користувачів

590 грн Зареєструватися

Обсяг курсу: 30 академічних годин

*Всеосвіта гарантує 100% повернення коштів!

Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.

Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.

Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *

Інформація про організацію

Найменування:
ТОВ «Всеосвіта».
Мова навчання:
Українська.
Адреса для листування:
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
Режим і графік роботи:
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.
Контактний телефон:
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безплатний).