«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
36 академічних годин
Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
На засвоєння програми відводиться один календарний місяць. При необхідності термін навчання може бути продовжений.
У Концепції «Нова українська школа» визначено нове соціальне замовлення: компетенізація освіти шляхом реалізації компетентнісного підходу, орієнтація її на «вихід» («output») – результат – у формі розвинутих ключових компетентностей, структури знань, поглядів, ціннісних орієнтирів, формування особистості, патріота, інноватора, здатного конкурувати на ринку праці, розвивати економіку, навчатися безперервно впродовж життя. Організувати компетентнісний освітній процес (не знання заради знань, а вміння їх ціннісно використовувати в житті, професії) здатний педагог нової формації, що перебуває в авангарді суспільних та освітніх перетворень, який виконує в освітньому процесі ролі наставника, коуча, фасилітатора, має академічну свободу.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
У навчальному курсі розглянуто зміст, можливості і рівні професійних змін педагога при використанні технології селф-коучингу. Узагальнено організаційні і науково-методичні засади технології. Уточнено відмінності між коучингом і наставництвом, тренінгом, психотерапією, консалтингом. Запропоновано сократівські запитання, за допомогою яких може самостійно проаналізувати ситуацію, спрямувати її на пошук ефективних дій і рішень. Обґрунтовуються поняття «діалогічна педагогіка», «сократівський учитель».
Серед запропонованих технік – «Моя професійна мета», «Рефреймінг професійних проблем», «Уявний наставник», «Сім кроків до професійного самонаставництва й успіху».
Детально описано технології педагогічного селф-коучингу: ДСР «добре сформульований результат», «S.M.A.R.T», «Стратегія (коло) творчості Волта Діснея», «Портфоліо селф-коуча», «Самокоучинг», «EMDR – зміна емоційного стану».
Автором розроблено чек-листи для професійного розвитку педагога Нової української школи: «Мої професійні звички», «Основні «поглиначі» часу», «Чек-лист професійного саморозвитку й самореалізації педагога».
Обґрунтовано використання методів педагогічного селф-коучингу (зокрема методів конкретних ситуацій, емоційного стимулювання, створення ситуації пізнавальної дискусії, професійних проектів, моделювання та ін.).
Описано технологію організації Коучинг школи педагогів: від ідеї до її реалізації.
Увесь матеріал навчального курсу розроблено відповідно до формули компетентнісного підходу ЗУНМЦ (знання – уміння – навички – способи мислення – цінності). Кожна тема навчального курсу вміщує такі рубрики «Це треба знати», «Це треба вміти», «Цим треба володіти».
Запропоновано проблемно-пошукові запитання і завдання для самостійної та індивідуальної роботи.
Уміщено анкети і самотести: «Звички неефективних і ефективних людей», «Оцінка реалізації потреб педагога в розвитку й саморозвитку», «Самоменеджмент. Ефективність його використання у вашій роботі», «Ваші цінності,критерії і пріоритети».
Курс розроблено для вчителів, методичних служб усіх рівнів, науковців, працівників вищих закладів освіти, організаторів післядипломної педагогічної освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, керівників загальноосвітніх навчальних закладів та установ системи загальної середньої освіти, а також усіх, хто цікавиться питаннями професійного саморозвитку й самореалізації педагога Нової української школи.
Полягає в безперервному професійному розвитку педагога для реалізації стратегічних завдань реформування освіти, Концепції «Нова українська школа» відповідно до основних напрямів державної політики в галузі освіти, запитів знаннєвого суспільства, установ і закладів освіти, освітніх потреб споживачів освітніх послуг, сприянні самореалізації і самовдосконаленню в умовах соціальних трансформацій.
Знання і розуміння |
|
Розвинені вміння |
|
Диспозиції (цінності, ставлення) |
|
сертифікат про проходження курсу із зазначенням 36 академічних годин
36 академічних годин
Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Відгуки користувачів