Анотація курсу

Курс «Розвиток лідерських якостей у дітей дошкільного віку» спрямований на поглиблення знань, уявлень педагогів щодо формування у дітей знань про лідерство, якостях лідера, розвиток їх творчих здібностей. мислення. Автором визначено теоретичні засади вивчення феномену «лідер», «лідерський потенціал дитини».

Запропоновано технологію формування лідерських навичок у дітей дошкільного віку; бути організованими, відповідальними, менеджерами-підприємцями.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Деякі діти здаються природженими лідерами, але більшість дітей потребують керівництва, практики та часу, щоб відточити ці дуже важливі навички. Однак, є прості кроки, які потрібно зробити, щоб допомогти посадити насіння лідерства.

Велика частина роботи лідера полягає в тому, щоб використовувати чіткі та наполегливі комунікативні навички. Лідери будують стосунки та вирішують проблеми. Лідери залишаються спокійними під час стресу і знають, коли звертатися за допомогою. Перший чудовий крок до виховання лідера – це навчити дитину налагоджувати комунікацію.

Дитина витрачає великий відсоток свого часу на виконання завдань, призначених дорослими в її житті, як вдома, так і в ЗДО, школі, тому важливо заохочувати її знайти (і слідувати) своїм захопленням у вільний час, і ви налаштуєте її на шлях до лідерства.

Ні для кого не секрет, що багато дітей певною мірою вважають спортсменів та інших знаменитостей прикладом для наслідування, але є ще авторитети серед знайомих родини дитини, хто поділяє інтереси вашої дитини і може допомогти їй навчитися вчитися та використати свої сильні сторони.

Служіння людству (волонтерство) допомагає дітям на власні очі побачити, що вони мають силу змінити цей світ. Коли сім’я працює разом, для того, щоб покращити життя інших. Це потужний урок про те, щоб прокладати шлях до кращого, більш емпатійного світу.

Особистість не можете виступати в ролі лідера, якщо не знає, як керувати конфліктом. Ми всі зустрічаємося з конфліктами, і навчаємо справлятися дітей з ними мирним шляхом, тим самим формуємо у дитині лідера.

Усі маленькі діти мають потенціал стати великими лідерами, коли вони ростуть. Якщо ми підтримуємо їхні інтереси та навчимо їх домовлятися про групову динаміку та інші соціальні умови, вони навчаться приймати важкі рішення та легко вирішувати конфлікти. Все, що нам потрібно зробити, це вірити в їхню здатність робити позитивні зміни в цьому світі.

Цільова аудиторія

науково-педагогічні працівники, фахівці Центрів професійного розвитку, методисти відділів дошкільної освіти обласних/міських інститутів післядипломної освіти, ОТГ; педагогічні працівники закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти дітям відповідного віку, батьки.

Мета навчального курсу

удосконалення загальних та фахових компетентностей педагогічних працівників щодо ресурсів, які можна використовувати, щоб допомогти розвинути навички у дітей, пов’язані з розвитком лідерства.

Завдання навчального курсу

Сформувати у вихователів знання про лідерство.

Систематизувати наукові уявлення вихователів про розвиток лідера дитини, сприяти усвідомленню щодо розвитку креативності.

Стимулювати процес активізації внутрішніх ресурсів педагогів щодо формування лідерських навичок у дітей дошкільного віку. Створювати лідерські ситуації у формі робочих місць у групі. Діти можуть керувати, стаючи «менеджером», «лідером» або «учасником».

Проблемно-пошукові питання для самостійної роботи і практичні завдання для самоконтролю розраховано на актуалізацію креативного мислення, формування евристичного досвіду вирішення складних задач, активізацію інноваційного потенціалу, подолання психологічної інерції і розвиток гнучкого мислення суб’єктів освітнього процесу.

Очікувані результати навчання

розвиток професійних компетентностей, усвідомлення щодо наявності контролю за власними діями для входження у творчий процес; здійснювати збір та аналіз інформації у вирішенні поставленого завдання; уміння здійснювати рефлексивний аналіз процесу і отриманого результату.

Опис досягнутих результатів навчання

Теоретичні знання про поняття «лідер», «лідерський потенціал дитини». Знання основних принципів формування лідерських навичок у дітей дошкільного віку.

Уміння (навички): працювати в команді, використовувати сучасні інноваційні технології в організації освітнього процесу ЗДО, допомагати дітям розвивати вміння зосереджуватися на впевненості, щоб взяти на себе більш активну роль лідера, щоб досягти успіху: розвивати здатність до комунікації, що є ключовим компонентом ефективного лідера.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Що таке лідерство і яким має бути лідер
1. Розвиток лідерських здібностей у дітей.
2. Значення лідерства в дошкільній освіті.
3. Що робить дитину лідером?
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Вчимо дітей розуміти один одного та спілкуватися
1. Розвиток емоційної сфери дитини.
2. Розвиток комунікативних навичок дітей.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Проєкт
Модуль 3. Вчимо дітей організовувати та керувати
1. Формування у дітей навичок організації та управління спільною діяльністю з однолітками.
2. Навчаємо дітей бути відповідальними.
3. Надихаємо дітей думати як підприємець.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Проєкт

Відгуки користувачів

590 грн Зареєструватися

Обсяг курсу: 30 академічних годин

*Всеосвіта гарантує 100% повернення коштів!

Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.

Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.

Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *

Інформація про організацію

Найменування:
ТОВ «Всеосвіта».
Мова навчання:
Українська.
Адреса для листування:
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
Режим і графік роботи:
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.
Контактний телефон:
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безплатний).