Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти розглядає цифрові технології в освітньому процесі як інструмент забезпечення успіху Нової української школи. Сучасна освітня політика спрямовує педагогів нової школи на системне запровадження цифрових технологій до освітнього процесу. Адже сучасні діти народились, зростають, навчаються, опановують професії, живуть і працюють у цифровому світі. Саме тому мають змінитися засоби навчання. Педагог Нової української школи має не лише вміти працювати з комп’ютером, а й мати активну, безперервну готовність брати участь у розробці і розповсюджені цифрового освітнього контенту, нових цифрових медіа, електронних освітніх ресурсів, віртуальних платформ.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Дистанційний курс презентує путівник-практикум з розвитку цифрової компетентності педагога Нової української школи шляхом опанування технологій розроблення і використання цифрового освітнього контенту задля забезпечення ефективного освітнього процесу. Пропоновані технології, методики і вправи зорієнтують вчителя до інноваційної діяльності в умовах цифровізації, допоможуть знайти авторську траєкторію у створені цифрового освітнього контенту, відкриють доступ до розроблення сучасних креативних цифровоорієнтованих педагогічних технологій, з метою створення найбільш сприятливих умов для формування цифрового інтелекту учнів.
Розвинути цифрову компетентність педагогічних працівників з питань розроблення і ефективного використання цифрового освітнього контенту, що відповідає за успішну життєво-професійну діяльність та високу конкурентоздатність всіх суб’єктів освітнього процесу відповідно до вимог концепції «Нова українська школа».
Розвинути цифрову компетентність педагогічних працівників з питань розроблення та ефективного використання цифрових технологій в освітньому процесі відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа», з урахуванням основних напрямів державної політики в галузі освіти та запитів відкритого суспільства, андрагогіки, психології та інноваційної педагогіки.
Сприяти високій конкурентоздатності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти на основі актуалізації їхнього цифрового інтелекту.
Удосконалити інформаційно-комунікативну, підприємницьку, управлінську, соціальну, культурологічну компетентності педагогічних працівників; розширити знання з основ ефективної організації цифроорієнтованої освітньої діяльності всіх суб’єктів освітнього процесу, опанувати практичні прийоми, методики ефективної діяльності і гнучкі навички (soft skills: креативність, комунікація) для успішного планування і організації освітнього процесу.
Актуалізувати знання з цифрових творчості і комунікації в забезпеченні ефективного освітнього процесу в умовах інновацій і соціальних трансформацій; вміння взаємодіяти за допомогою цифрових технологій та розуміти, які засоби цифрової комунікації є ефективними, організовувати, зберігати та вибирати дані, інформацію та контент у цифрових середовищах; планувати й управляти проектами, що мають культурну, соціальну або комерційну цінність на засадах цифрової творчості, креативності, критичного мислення; здатність створювати рішення складних проблем з багатьма взаємодіючими факторами, що стосуються керування даними, інформацією та контентом для їхньої організації, зберігання та відбору у структурованому цифровому середовищі.
Мотивувати педагогічних працівників до цілеспрямованого розроблення та ефективного використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі та безперервному професійному самовдосконаленню в умовах неформальної та інформальної освіти шляхом самоаналізу результатів власної життєво-професійної діяльності.
за програмою модуля проходять у дистанційному форматі – засобами лекційного викладу матеріалу, практичних занять, самостійного опрацювання матеріалу і тестів.
програми дистанційного модуля представлено матеріалами для самостійної роботи слухачів курсів (теоретична складова – лекційний виклад для самостійного опрацювання матеріалу та індивідуальної роботи практична складова – практичні завдання для самостійного опрацювання і закріплення отриманих знань, проведення поточного самодіагностування для виявлення індивідуально-особистісних і професійних настанов, рівня професійної компетентності, набутих компетенцій, мотивації професійного розвитку; гіперпосилання на цифровий освітній контент, список рекомендованих літературних джерел).
Програмні результати навчання |
|
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів