Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Тотальна інформатизація суспільства, особливо в освітній сфері, зумовила корегування діяльності, насамперед, цієї галузі. Як наслідок, актуальним питання нині в Україні є підвищення якості використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі. Тому цей курс передбачає всебічне вивчення та розвиток підходів щодо підвищення якості використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі на найбільш оптимальних (сприятливих) для останніх умовах.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Програма підвищення кваліфікації «Освіта протягом життя» спрямована на формування основних засад підвищення якості використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі, вдосконалення їх відповідних навичок і здібностей щодо цього процесу та визначення ефективних критеріїв оцінки його результатів у контексті інтеграції України в світовий соціально-економічний простір через дистанційну форму онлайн-навчання на сайті: https://vseosvita.ua/.
Визначається попитом освітян на нові, нетипові, ініціативні і креативні підходи до підвищення якості використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі (досягнення їх високого соціально-психологічного, професійного рівня та забезпечення її додаткової та продуктивної зайнятості тощо). Це можливо лише в умовах формування основних засад підвищення якості використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі. Даний підхід передбачає використання педагогічними працівниками таких підходів і методик до підвищення якості використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі, які забезпечать максимальну ефективність діяльності відповідних установ. Як наслідок, це включає освоєння вчителями основних технологічних засад побудови та розвитку освітнього інформаційного середовища Нової української школи в різних його варіаціях з підвищення якості їх професійних знань і навичок.
вчителі інформатики та інформаційних технологій закладів освіти.
формувати та вдосконалювати навички використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі.
Вони будуть знати:
не типові професійні підходи до використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
теоретичну та практичну основу підвищення якості використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики завдяки впровадженню систем особистісноорієнтованого навчання в новій українській школі;
принципи побудови сучасних підходів підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
системи та основні складові побудови сучасних підходів підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі тощо.
знання фахових методик проектування сучасних підходів підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
знання соціально-психологічних особливостей освітньої комунікації зі здобувачами освіти, вміння створення комфортного освітнього середовища для всіх його суб’єктів з забезпеченням підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
знання особливостей (специфіки) проектування сучасних підходів підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
додаткові проектно-технологічні засади підтримки використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
вербальної, не вербальної та морально-етичної компетентностей.
спрямованість на оволодіння професійними проектно-технологічними освітніми методиками підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
орієнтованість на оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами спрямування освітнього процесу на підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
здатність до оволодіння методиками, формами та прийомами навчання підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
можливість оволодіння методиками, формами та прийомами побудови навчання здобувачів Нової української школи в освітньому середовищі з забезпеченням підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін;
можливість оволодіння методиками, формами та прийомами моделювання в освітньому процесі підвищення ефективності його організації з використанням власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
спрямованість на оволодіння методиками та техніками прогнозування результатів підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
здатність до оволодіння методиками, формами та прийомами визначення найбільш якісних підходів підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі;
здатністю до оцінки переваг застосування професійних навичок підвищення ефективності використання власних інформаційних технологій вчителів інформатики щодо забезпечення якісного викладання ними профільних дисциплін у Новій українській школі тощо.
формування широкого кола компетентностей та підвищення професійного рівня слухачів курсів підвищення кваліфікації за вище вказаною програмою та навчальним курсом в цілому.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів