Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Виховання освіченого та висококультурного молодого покоління в Україні, зумовило корегування діяльності, насамперед, освітньої сфери. Як наслідок, актуальним питання нині в Україні є підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти в контексті їх реформування. Тому цей курс передбачає всебічне вивчення та розвиток технологічних підходів щодо підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм на найбільш оптимальних (сприятливих) для останніх умовах.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
програма підвищення кваліфікації «Освіта протягом життя» спрямована на формування основних засад підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти та визначення ефективних критеріїв оцінки його результатів у контексті їх реформування та інтеграції України в світовий соціально-економічний простір через дистанційну форму онлайн-навчання на сайті: https://vseosvita.ua/.
визначається попитом освітян на нові, нетипові, ініціативні і креативні підходи до підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти (досягнення їх високого соціально-психологічного, професійного рівня та поліпшення якості навчання молоді, забезпечення її додаткової та продуктивної зайнятості тощо). Це можливо лише в умовах формування основних засад підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти в контексті їх реформування. Даний підхід передбачає використання педагогічними працівниками таких технологічних підходів і методик до підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти, які забезпечать максимальну ефективність діяльності відповідних установ. Як наслідок, це включає освоєння викладачами основних технологічних засад побудови та розвитку освітнього середовища закладів загальної середньої освіти в різних його варіаціях з підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу.
викладачі та керівники (різні категорії педагогічних працівників) закладів загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм, вчителі груп продовженого дня.
формувати та вдосконалювати навички організації дозвілля учнів всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм.
Вони будуть знати:
не типові професійні підходи до організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм;
теоретичну та практичну основу підвищення якості освітнього процесу щодо організації дозвілля молоді всіма його учасниками завдяки впровадженню систем особистісноорієнтованого навчання в закладах загальної середньої освіти;
принципи побудови сучасних технологій підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм;
системи та основні складові побудови сучасних технологій підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм тощо.
знання фахових методик проектування сучасних технологій підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти;
знання соціально-психологічних особливостей освітньої комунікації зі здобувачами освіти, вміння створення комфортного освітнього середовища для всіх його суб’єктів з забезпеченням підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками;
знання особливостей (специфіки) проектування сучасних технологій підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти;
додаткові проектнотехнологічні засади технологічної підтримки організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти;
вербальної, не вербальної та морально-етичної компетентностей.
спрямованість на оволодіння професійними проектнотехнологічними освітніми методиками підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти;
орієнтованість на оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами спрямування освітнього процесу на підвищення якості його організації щодо дозвілля молоді всіма його учасниками в закладах загальної середньої освіти;
здатність до оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами навчання підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти;
можливість оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами побудови навчання здобувачів освіти в освітньому середовищі з забезпеченням підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти;
можливість оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами моделювання в освітньому процесі підвищення якості його організації щодо дозвілля молоді в закладах загальної середньої освіти;
спрямованість на оволодіння методиками та техніками прогнозування результатів підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти;
здатність до оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами визначення найбільш ефективних підходів підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти;
здатністю до оцінки переваг застосування професійних навичок підвищення якості організації дозвілля молоді всіма учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти в контексті їх реформування тощо.
формування широкого кола компетентностей та підвищення професійного рівня слухачів курсів підвищення кваліфікації за вище вказаною програмою та навчальним курсом в цілому.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів