Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Практика реалізації інтегративного підходу до навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

Реформування середньої освіти в Україні, забезпечення якісної та ефективної роботи всіх учасників цього процесу, можливо, в тому числі за умови дотримання якісного та ефективного переходу здобувачів з молодших до середніх класів. Тому актуальним питання нинів Україні є визначення збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти. В зв’язку з цим цей курс передбачає всебічне вивчення та формування підходів щодо вищевказаної проблеми на всіх рівнях та в найбільш оптимальних (сприятливих) для всіх учасників освітнього процесу умовах.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Загальні положення

програма підвищення кваліфікації «Освіта протягом життя» спрямована на формування основних засад збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень, вдосконалення відповідних навичок і здібностей педагогічних працівників і батьків здобувачів загальної середньої освіти в цьому процесі та визначення ефективних критеріїв оцінки його результатів у контексті інтеграції України в світовий соціально-економічний простір через дистанційну форму онлайн-навчання на сайті: https://vseosvita.ua/.

Актуальність

Обґрунтовується запитами освітян на пошук не стандартних підходів щодо забезпечення якісного та ефективного збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень. Даний підхід передбачає використання педагогічними працівниками та батьками здобувачів загальної середньої освіти таких технологічних підходів і методик до цього процесу, особливо в умовах карантинних обмежень, які забезпечать максимальну якість в організації освітнього процесу після здійснення вищевказаної процедури. Як наслідок, це включає освоєння ними основних технологічних засад побудови та розвитку освітнього середовища закладів загальної середньої освіти в різних його варіаціях з підвищення якості організації освітнього процесу всіма його учасниками. 

Цільова аудиторія 

вчителі-предметники, класні керівники, психологи та практичні психологи, викладачі та керівники (різні категорії педагогічних працівників) закладів загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм.

Мета навчального курсу 

формувати та вдосконалювати навички щодо збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень на всіх рівнях, визначити умови та підходи адаптації освітнього процесу в контексті оптимізації мережі установ освіти і зміни нормативно-правової бази в освіті в цілому.

Завдання навчального курсу полягає в формуванні певних знань слухачів 

Вони будуть знати:

  • не типові професійні підходи до збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень на всіх рівнях;

  • теоретичну та практичну основу збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень завдяки впровадженню систем особистісноорієнтованого навчання;

  • принципи побудови сучасних технологій процесу збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень на всіх рівнях;

  • системи та основні складові побудови сучасних технологій збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень на всіх рівнях тощо.

Очікувані результати навчання охоплюють

  • спрямованість на оволодіння професійними освітніми методиками збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень;

  • орієнтованість на оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами спрямування освітнього процесу на збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень;

  • здатність до оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами навчання збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень;

  • можливість оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами побудови навчання здобувачів загальної середньої освіти в освітньому середовищі з збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень;

  • можливість оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами моделювання збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень;

  • спрямованість на оволодіння методиками та техніками прогнозування результатів збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень;

  • здатність до оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами визначення найбільш ефективних підходів збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень;

  • здатністю до оцінки переваг застосування професійних навичок збереження наступності при переході від початкової до базової середньої освіти, особливо в умовах карантинних обмежень тощо.

Опис досягнутих результатів навчання

формування широкого кола компетентностей та підвищення професійного рівня слухачів курсів підвищення кваліфікації за вище вказаною програмою та навчальним курсом в цілому. 

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Теоретичні питання забезпечення наступності при переході від початкової до базової середньої освіти
1. Методичні підходи до забезпечення наступності при переході від початкової до базової середньої освіти.
2. Особливості забезпечення наступності при переході від початкової до базової середньої освіти за окремими напрямами допрофільної підготовки.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Практичні підходи до забезпечення наступності при переході від початкової до базової середньої освіти
1. Управлінські підходи до забезпечення наступності при переході від початкової до базової середньої освіти.
2. Забезпечення наступності педагогічними працівниками при переході від початкової до базової середньої освіти.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 3. Шляхи поліпшення забезпечення наступності при переході від початкової до базової середньої освіти
1. Шляхи поліпшення управлінських підходів до забезпечення наступності при переході від початкової до базової середньої освіти.
2. Шляхи удосконалення забезпечення наступності педагогічними працівниками при переході від початкової до базової середньої освіти.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт

Обсяг курсу:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)