Курс:«Корекційна спрямованість використання наочності у процесі навчання учнів з особливими освітніми потребами в середовищі НУШ»

Автор курсу:
Білинець Діана Михайлівна
учителька початкових класів (індивідуального навчання) Монастирецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - Дошкільний навчальний заклад»
Програма підвищення кваліфікації
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Сторінка обговорення курсів
Обсяг
курса:
30 академічні години.
Форма
навчання:
Дистанційна
Видається
за проходження:
Свідоцтво із зазначенням академічних годин
Початок
навчання:
Ви самі обираєте зручний для Вас
час
! На засвоєння програми відводиться один календарний місяць. При необхідності термін навчання може бути продовжений.
Анотація курсу

Освіта, що розуміється як важливий інструмент цілісного розвитку особистості та громади, є відображенням багатьох сучасних проблем та проблем соціальних. Якщо це трактується як основне право людини, це стає цінністю, яка дозволяє досягти високої якості життя. З точки зору соціальних контрастів, що також видно в якості освітніх послуг, особливо важливим і водночас складним завданням є забезпечення рівного доступу до освіти та участь у громадах, які потребують окремі школи дидактичні та організаційні умови, що відчувають нерівність через економічну, соціальну, культурну різницю умов життя або конкретні потреби, прагнення, мрії та сподівання на розвиток.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартість навчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок
Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному
режимі
.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Видається документ*:
Після закінчення навчання
видається Свідоцтво про проходження курсу
із зазначенням академічних годин,
офіційність якого можна перевірити за посиланням.
*Документ видається лише в електронному форматі.

Зміст курсу

Навчальні матеріали цього курсу збільшать: знання, соціальні навички та компетентності вчителів державних шкіл. Організують підвищення педагогічної компетентності в роботі з учнями  з особливими потребами.

Предметом аналізів, зібраним у цьому навчальному курсі, є особливі освітні потреби різних учнів розвивально та культурно, виховуючи в початкових школах, вчителів та викладачі потребують додаткової кваліфікації для підтримки навчання та реабілітації учнів, які потребують спеціального освітньо-соціально-терапевтичного підходу в умовах народної освіти. Педагоги придбають знання конкретних пізнавальних перешкод, можливостей розвиваючі, потреби учнів з особливими освітніми потребами (ООП); у галузі організації, дидактики та детальних методологій; знання альтернативних та підтримуючих методів спілкування; адаптація фізичного середовища; технології підтримки освіти та реабілітації людей з інвалідністю та адаптація навчальних посібників; з точки зору різних додаткових форм підтримка учнів з ООП (орієнтація в просторі, терапія, професійне навчання, заміна агресії); використання підтримуючих стратегій соціальна інтеграція учнів; співпраця фахівців та викладачів; технік творче навчання, запам'ятовування та мотивація, заохочення впровадження нових методів роботи.

Цільова аудиторія

√ Педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, закладів позашкільної освіти та спеціальних закладів освіти.

√  Учителі початкових та інклюзивних класів, асистенти учителів, методисти.

√  Організатори післядипломної педагогічної освіти.

Мета програми

Допомогти вчителям вдосконалити свої навички, навчаючи учнів з ООП. Розуміти проблеми, з якими стикаються учні у навчанні.

• Дослідити способи допомоги учням удосконалити сприйнятливу обробку мови, фонологічну обробку та навички письма та математики.

• Вивчити емоційні потреби учнів з інтелектуальними порушеннями.

• Засвоїти стратегії, що дозволяють школярам активізуватися у процесі навчання, вдосконалювати дрібну та грубу моторику та розвивати організаційні та навчальні навички.

• Навчити вчителів складати ефективний конспект уроку.

Підвищити свою ефективність в якості вчителя і свою здатність досягати успіху навчаючи  учнів з найскладнішими порушеннями.

Завдання програми

1. Основне завдання полягає в забезпеченні належних умов реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту через підвищення психолого-педагогічної компетентності педагогічних кадрів та опанування ними новими технологіями викладання і продуктивної взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами.

2. Окремо розглянути специфіку складання індивідуального плану розвитку (ІПР) та діагностичного інструментарію. Також  розглянути технології та методи роботи з дитячою поведінкою під час уроків.

3. Дізнатися, як успішно задовольнити різноманітні потреби учнів з обмеженими можливостями в вашому класі.

4. Також поговорити про кумедні ігри, які ви можете включити до освітнього процесу і безліч перевірених методів для виявлення найкращої поведінки ваших учнів.

5. Розуміти порушення поведінки та когнітивної діяльності, а також роль організацій, батьків та громад у наданні допомоги учням з ООП.

Опис досягнутих результатів навчання

- розуміти порушення поведінки та когнітивної діяльності, а також роль організацій, батьків та громад у наданні допомоги учням з ООП;

- оцінювання та моніторинг учнів з ООП. Ознайомлення з різними формами оцінок, що застосовуються у спеціальній освіті;

- розглянемо процес планування навчальної підтримки дітей з ООП та індивідуальні плани навчання (IПР);

- готовність до інноваційної педагогічної діяльності;

- розуміння проблем активності учнів, тобто готовність та бажання до навчання учнів з ООП;

- удосконалення професійно-педагогічної компетентності в практичній діяльності для реалізації та інтеграції інноваційних методів та прийомів;

- апробація основних методів та прийомів   під час навчання учнів з ООП;

- вміння практично застосовувати методи та прийоми у щоденній педагогічній діяльності;

- вміння складати  «таблицю-конспект» та використовувати на уроках;

- розвиток власної ефективності професійної діяльності та педагогічного стилю.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів,
модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Характеристика учнів з особливими освітніми потребами. Навчальні та робочі поради для вчителів
1. Учні з інтелектуальними порушеннями. 2. Учні з порушенням опорно-рухового апарату. 3. Учні з тяжкими порушеннями мовлення.
Всього годин: 7
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест
Модуль 2. Ведення документації і корекційна спрямованість індивідуального навчання.
1. Розробка індивідуального навчального плану, розкладу занять та програми розвитку. 2. Особливості розвитку мовлення дитини з особливими освітніми потребами. 3. Корекційна робота на уроках для дітей з інтелектуальними порушеннями. 4. Розвиток зв'язного мовлення дітей з ООП на всіх уроках. Практичні поради.
Всього годин: 8
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 3. Організаційні рішення впровадження освіти для учнів з особливими освітніми потребами.
1. Огляд виконання програмних вимог учнями з ООП на всіх етапах з урахуванням особливостей предметів та виду навчальної діяльності. 2. Методи та прийоми на уроці для зацікавлення дитини з інтелектуальними порушеннями. 3. Орієнтовний конспект уроку в умовах індивідуального навчання учнів з ООП.
Всього годин: 8
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 3
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест
Модуль 4. Гра як засіб ефективного навчання для дітей з інтелектуальними порушеннями.
1. Важливість гри для учнів з особливими освітніми потребами. 2. Гра - спосіб активного відпочинку поєднаного з навчанням. 3. Мотивація та нагородження учнів.
Всього годин: 7
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 1
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Обсяг
курса:
30 академічні години.
Форма
навчання:
Дистанційна
Видається
за проходження:
Свідоцтво із зазначенням академічних годин
Початок
навчання:
Ви самі обираєте зручний для Вас
час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)
Служба
підтримки:
0 (800) 331 031
Дзвінок безкоштовний