Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Формування ефективної соціальної політики України, вплинуло на зміну векторів діяльності, насамперед, освітньої сфери. Тому актуальним питання нині в Україні є поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти в контексті їх оптимізації. Тому цей курс передбачає всебічне вивчення та розвиток підходів щодо поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками на всіх рівнях та в найбільш оптимальних (сприятливих) для останніх умовах.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
програма підвищення кваліфікації «Освіта протягом життя» спрямована на формування основних засад поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти, вдосконалення відповідних навичок і здібностей педагогічних працівників щодо його здійснення та визначення ефективних критеріїв оцінки його результатів у контексті їх оптимізації та інтеграції України в світовий соціально-економічний простір через дистанційну форму онлайн-навчання на сайті: https://vseosvita.ua/.
Визначається освітніми запитами на нові, нетипові, ініціативні і креативні підходи до поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти (досягнення їх високого соціально-психологічного, професійного рівня та поліпшення якості навчання молоді, забезпечення її додаткової та продуктивної зайнятості в умовах оптимізації мережі вище вказаних освітніх установ тощо). Це можливо лише в умовах формування основних засад поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками в контексті реформування освітньої галузі. Даний підхід передбачає використання педагогічними працівниками таких технологічних підходів і методик до поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками, які забезпечать максимальну ефективність діяльності відповідних установ. Як наслідок, це включає освоєння педагогічними працівниками основних технологічних засад побудови та розвитку освітнього середовища закладів загальної середньої освіти в різних його варіаціях з підвищення якості організації освітнього процесу всіма його учасниками.
викладачі та керівники (різні категорії педагогічних працівників) закладів загальної середньої освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм.
формувати та вдосконалювати навички поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками на всіх рівнях, визначити умови та підходи адаптації освітнього процесу в контексті оптимізації мережі вище вказаних установ освіти і трансформації освітнього законодавства в цілому.
Вони будуть знати:
нетипові професійні підходи до поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками на всіх рівнях;
теоретичну та практичну основу поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками завдяки впровадженню систем особистісноорієнтованого навчання;
принципи побудови сучасних технологій поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками на всіх рівнях;
системи та основні складові побудови сучасних технологій поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками на всіх рівнях тощо.
знання фахових методик проектування сучасних технологій поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
знання соціально-психологічних особливостей освітньої комунікації зі здобувачами загальної середньої освіти, вміння створення комфортного освітнього середовища для всіх його суб’єктів з забезпеченням поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
знання особливостей (специфіки) проектування сучасних технологій поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
додаткові проектнотехнологічні засади технологічної підтримки поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
вербальної, невербальної та морально-етичної компетентностей.
спрямованість на оволодіння професійними проектнотехнологічними освітніми методиками поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
орієнтованість на оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами спрямування освітнього процесу на поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
здатність до оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами навчання поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
можливість оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами побудови навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти в освітньому середовищі з забезпеченням поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
можливість оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами моделювання поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
спрямованість на оволодіння методиками та техніками прогнозування результатів поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
здатність до оволодіння методиками, технологіями, формами та прийомами визначення найбільш ефективних підходів поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками;
здатністю до оцінки переваг застосування професійних навичок поліпшення інституційного аудиту якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти всіма його учасниками тощо.
формування широкого кола компетентностей та підвищення професійного рівня слухачів курсів підвищення кваліфікації за вище вказаною програмою та навчальним курсом в цілому.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів