Анотація курсу

Курс розкриває теоретичні основи впровадження ігрових технологій в систему географічної освіти та надає лайфхаки їх реалізації на заняттях із географії. Бажаєте зрозуміти специфіку ігрового освітнього середовища? Маєте намір осягнути процес організації гейміфікованого простору на заняттях із географії? Прагнете збагатити власну методичну скарбничку прикладами ігор та е-сервісами географічного контенту? Вам цікаво отримати варіанти ігрових занять із вивчення географічних назв? Тоді гайда реєструватися на курс!

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Оволодіння здобувачами і здобувачками освіти ґрунтовними знаннями, необхідними уміннями й навичками ХХІ століття виступає однією з найважливіших проблем у сучасній освіті. Сьогодні у педагогічної спільноти триває пошук адекватних цьому форм і методів роботи в освітянській діяльності. Серед них вирізняються ігрові технології, які, як демонструють різноманітні дослідження та практика, здатні сприяти осмисленому навчанню та пізнанню навколишнього світу через надання учасникам та учасницям адаптивних викликів, цікавості, самовираження, відкриття, зворотного зв’язку, чітких цілей, контролю над гравцями, занурення, співпраці, конкуренції, змінної винагороди та відносно низького рівня невдач.

Цільова аудиторія

Учительки та вчителі географії закладів загальної середньої освіти; викладачки та викладачі географічних дисциплін закладів вищої освіти; керівниці та керівники гуртків географічного напрямку закладів позашкільної освіти; керівниці та керівники наукових секцій МАН відділення «Науки про Землю» закладів позашкільної освіти; консультантки та консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць; батьки.

Мета навчального курсу

удосконалювати та розвивати професійні компетенції педагогічних працівників і працівниць із застосування ігрових технологій на заняттях із географії.

Завдання навчального курсу

  • розглянути особливості дидактичних ігор на освітніх заняттях;

  • продемонструвати можливості ігрових технологій у активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів/здобувачок освіти;

  • проаналізувати методичні рекомендації з впровадження ігрових технологій на заняттях із географії;

  • знати приклади різноманітних ігор для застосування на заняттях із географії;

  • зрозуміти специфіку організації гейміфікованого процесу на заняттях із географії;

  • отримати варіації впровадження ігрових технологій на заняттях із географії;

  • усвідомити гнучкість реалізації ігрового контенту;

  • удосконалити вміння підбирати, створювати, адаптувати, трансформувати та комбінувати різноманітний ігровий географічний контент та користуватися географічними е-сервісами;

  • розвивати: навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями; вміння застосовувати ігрові технології в географічній освіті;

  • підвищувати професійну компетентність;

  • мотивувати педагогічну спільноту до впровадження ігрових технологій в систему географічної освіти.

Опис досягнутих результатів навчання

Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:

  • знати: поняття «ігрові технології», «дидактична гра», «гейміфікація»; структурні складові дидактичної гри; класифікації дидактичних ігор; функції ігрової діяльності; методичні рекомендації з впровадження ігрових технологій на заняттях із географії; правила проведення дидактичних ігор; приклади різноманітних ігор для впровадження на заняттях із географії; основні компоненти та функції гейміфікації; приклади е-сервісів для реалізації гейміфікації на заняттях із географії;

  • розуміти: актуальність і дієвість ігор як інструменту активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів/здобувачок освіти; мету різних видів ігор; особливості організації освітнього ігрового середовища на заняттях із географії; важливість дотримання всіх структурних компонентів дидактичної гри; методичні умови використання дидактичних ігор в системі географічної освіти; універсальність та гнучкість запропонованих ігор; ігрові елементи, що формують процес гейміфікації;

  • уміти: підбирати, створювати, адаптувати, трансформувати та комбінувати різноманітний ігровий географічний контент; застосовувати ігри на заняттях із географії; реалізовувати структурні елементи дидактичної гри; використовувати методику організації ігор географічного спрямування практично; користуватися різноманітними географічними е-сервісами; організовувати гейміфікований освітній процес на заняттях із географії;

  • бути компетентними: у впровадженні ігрових технологій на заняттях із географії.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Дидактичні ігри як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів і здобувачок освіти
1. Особливості дидактичних ігор на освітніх заняттях.
2. Методичні рекомендації з організації ігрового середовища на географічних заняттях.
Всього годин: 12
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
4
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Варіації застосування ігор на заняттях із географії
1. Комплект ігор для впровадження на заняттях із географії.
2. Гейміфікація на заняттях із географії.
3. Ігрові технології у вивченні географічних назв.
Всього годин: 18
Лекції: 7
Самостійна робота: 0
Практична робота: 6
Години
контролю:
5
Вид контролю:Тест + Проєкт

Обсяг курсу:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)