Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Індивідуалізація навчання засобами інтерактивних цифрових ресурсів Всеосвіти. Проєктуємо сучасний електронний урок
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

Курс «Формування професійної компетентності сучасного педагога: інструменти професійного саморозвитку» спрямований, щоб посилити теоретико-прикладну складову розвитку професійної компетентності молодих педагогів. Для розвитку професійної компетентності педагогів необхідно створювати сприятливі соціальні й психолого-педагогічні умови через організацію в інноваційного освітнього простору з активними, інтерактивними методами, методами проєктування у процесі створення і вирішення проблемних ситуацій. Запропоновано структурну модель формування у педагогів професійної компетентності. Теоретично та практично опрацювати інноваційні та вебтехнології формування професійної компетентності вчителя.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Формування професійних навичок у процесі навчання виступає пріоритетним напрямом ефективного професійного та особистісного розвитку кожної людини та визначає моральний, духовний саморозвиток, ступінь конкурентоспроможності, характер професійного зростання тощо.

Ефективна професійна діяльність потребує ефективної професійної діяльності до якої необхідно готуватися в процесі пізнавальної діяльності педагога.

Молоді фахівці, які навчалися в ЗВО педагогічного профілю, професійно підготовлені в умовах освітнього простору, змістовою домінантою якого є активні (евристичні, проблемно-пошукові, дослідницькі), інтерактивні методи («мозковий штурм», «мікрофон», «дерево рішень», «акваріум», «велике коло» тощо), методи проєктування (фантазування, зразків, фокальних об’єктів, створення образу ідеального об’єкта, основи теорії розв’язування винахідницьких задач) у процесі створення і вирішення проблемних ситуацій (ці методи заохочують до самостійного відкриття нового, підсилюють віру студента в свою здібність до креативної діяльності).

Визначити весь спектр сучасних методик, підходів, технологій і методів та гарантувати практичне оволодіння ними, першочергове завдання розвитку професіоналів, інформуючи їх та націлюючи на відповідний рівень особистого розвитку.

Цільова аудиторія

  • Науково-педагогічні працівники, фахівці Центрів професійного розвитку.

  • Методисти відділів дошкільної освіти обласних/міських інститутів післядипломної освіти, ОТГ; педагогічні працівники закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти дітям відповідного віку, студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, батьки.

Мета навчального курсу

Удосконалення загальних та фахових компетентностей педагогічних працівників щодо актуалізації креативного мислення, формування евристичного досвіду вирішення складних завдань, активізації інноваційного потенціалу.

Завдання навчального курсу

  1. Сформувати знання про психолого-педагогічну сутність феномену «професійна компетентність педагогів».

  2. Систематизувати наукові уявлення про професійну компетентність педагогів.

  3. Стимулювати процес формування професійної компетентності педагогів через організацію в інноваційного освітнього простору з активними, інтерактивними методами, методами проєктування у процесі створення і вирішення проблемних ситуацій.

  4. Проблемно-пошукові питання для самостійної роботи і практичні завдання для самоконтролю розраховано на актуалізацію креативного мислення, формування евристичного досвіду розв'язання складних задач, активізацію інноваційного потенціалу, подолання психологічної інерції і розвиток пластичності мислення суб’єктів освітнього процесу.

Очікувані результати навчання

розвиток професійних компетентностей, усвідомлення щодо наявності контролю за власними діями для входження у творчий процес; здійснювати збір та аналіз інформації у вирішенні поставленого завдання; уміння здійснювати рефлексивний аналіз процесу і отриманого результату.

Опис досягнутих результатів навчання

Теоретичні знання про еволюцію становлення компетентнісного підходу в освіті; визначати сутність компетентнісного підходу до підготовки майбутніх фахівців та його основні поняття; проводити класифікацію ключових компетентностей особистості; аналізувати професійну діяльність педагога; використовувати методи та технології формування професійної компетентності майбутніх фахівців; використовувати відповідну термінологію в усній та письмовій формах та різні комунікаційні стилі (неофіційний, офіційний та науковий).

Уміння (навички): працювати в команді, використовувати сучасні інноваційні технології в організації освітнього процесу ЗВО, здійснювати професійну діяльність на основі набутих професійних компетенцій, які сприяють розвитку творчого потенціалу особистості, її професійному саморозвитку та самовдосконаленню у підвищенні: рівня професійних знань і якостей; рівня «надпрофесійних» знань та сформованих якостей; рівня сформованості позитивної «Я-концепції»; прагнення до професійного та кар’єрного зростання.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Теоретичне обґрунтування проблеми формування професійної компетентності
1. Компетентність як інтегративна характеристика особистості фахівця.
2. Професійна компетентність педагога як умова успішної педагогічної діяльності.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Проєкт
Модуль 2. Організація освітнього простору формування у педагогів професійної компетентності
1. Освітній простір формування у педагогів професійної компетентності.
2. Структурна модель формування у педагогів професійної компетентності.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Проєкт
Модуль 3. Технологія формування У педагогів професійної компетентності
1. Інноваційні технології формування у педагога професійної компетентності.
2. Застосування вебтехнологій в освітньому процесі.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт

Відгуки користувачів

590 грн Зареєструватися

Обсяг курсу: 30 академічних годин

*Всеосвіта гарантує 100% повернення коштів!

Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.

Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.

Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *

Інформація про організацію

Найменування:
ТОВ «Всеосвіта».
Мова навчання:
Українська.
Адреса для листування:
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
Режим і графік роботи:
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.
Контактний телефон:
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний).