Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Курс розкриває теоретичні основи формування культурної компетентності здобувачів і здобувачок освіти та надає практичний інструментарій її проєктування на заняттях із географії. Бажаєте зрозуміти специфіку формування культурної компетентності здобувацького кола в системі географічної освіти? Маєте намір осягнути процес формування естетично-ціннісного ставлення здобувачів/здобувачок освіти до навколишнього світу на заняттях із географії як маркеру культурної компетентності? Прагнете отримати варіанти завдань і прийомів із використання художньої літератури та творів живопису на заняттях із географії?
Тоді гайда реєструватися на курс!
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Одним із шляхів оновлення змісту освіти та узгодження його з потребами сучасності вбачаємо в орієнтації освітнього процесу на набуття ключових компетентностей та створення ефективних механізмів їх запровадження на різних навчальних дисциплінах. Розвиток здобувацької спільноти – провідна мета сучасної освіти. Якщо здобувач/здобувачка прагне до самовдосконалення, демонструє розвинений художньо-мистецький смак та чіткі емоційно-ціннісні орієнтири, то він/вона володіє культурною компетентністю, яка необхідна для успішної соціалізації в сучасному мультикультурному оточенні. На практиці вона показує, чи сприймає здобувач чи здобувачка освіти красу та різноманітність світу в усіх його проявах; чи вміє адаптуватися у суспільстві, де багато різних точок зору, національних традицій та культурних досягнень.
Учительки та вчителі географії закладів загальної середньої освіти; викладачки та викладачі географічних дисциплін закладів вищої освіти; керівниці та керівники гуртків географічного напрямку закладів позашкільної освіти; керівниці та керівники наукових секцій МАН відділення «Науки про Землю» закладів позашкільної освіти; консультантки та консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць; батьки.
удосконалювати та розвивати професійні компетенції педагогічних працівників і працівниць із формування культурної компетентності здобувачів і здобувачок освіти на заняттях із географії.
розглянути особливості формування культурної компетентності здобувацького кола;
знати напрямки набуття культурної компетентності;
проаналізувати методичні рекомендації формування естетично-ціннісного ставлення здобувачів/здобувачок освіти до навколишнього світу на заняттях із географії як маркеру культурної компетентності;
продемонструвати можливості художньої літератури (української та світової) та творів живопису у формуванні культурної компетентності здобувачів/здобувачок в системі географічної освіти;
зрозуміти специфіку організації географічного аналізу художніх текстів і творів живопису на заняттях із географії;
отримати варіації завдань і прийомів із використання художньої літератури та творів живопису на заняттях із географії;
усвідомити взаємозв’язок між культурною компетентністю та естетично-ціннісним ставленням до навколишнього світу;
удосконалити вміння підбирати, створювати, адаптувати, трансформувати та комбінувати різноманітні фрагменти художньої літератури та приклади творів живопису;
розвивати навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями; вміння застосовувати приклади художніх текстів і творів живопису в географічній освіті;
підвищувати професійну компетентність;
мотивувати педагогічну спільноту до формування культурної компетентності здобувацького кола на заняттях із географії.
Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:
знати: поняття «культурна компетентність», «естетична цінність», «композиція», «географічні уявлення»; напрямки набуття культурної компетентності; види цінностей; складові навчання ціннісного ставлення; критерії оцінки естетики рельєфу; підходи до формування в здобувацького кола естетично-ціннісного ставлення до навколишнього світу в процесі вивчення географії; приклади прийомів роботи з творами художньої літератури та творами живопису в системі географічної освіти; лайфхаки використання творів живопису та художніх текстів на заняттях із географії; приклади художніх творів та їх авторів/авторок, і приклади творів живопису та їх авторів/авторок, які ефективно сприяють формуванню культурної компетентності здобувацької спільноти на заняттях із географії;
розуміти: актуальність культурної компетентності у процесі гуманізації освіти України; зв’язок культурної компетентності з культурною комунікацією; особливості формування культурної компетентності здобувачів/здобувачок освіти; специфіку проєктування естетично-ціннісного ставлення здобувацького кола до навколишнього світу як маркеру культурної компетентності; можливості художньої літератури та живопису на заняттях із географії у формуванні культурної компетентності;
уміти: формувати культурну компетентність здобувацької спільноти на заняттях із географії; підбирати, створювати, адаптувати, трансформувати та комбінувати різноманітні фрагменти художньої літератури та приклади творів живопису; застосовувати підходи до формування в здобувачів/здобувачок освіти естетично-ціннісного ставлення до світу на заняттях із географії; здійснювати та організовувати географічний аналіз художніх текстів і творів живопису;
бути компетентними: у формуванні культурної компетентності здобувачів/здобувачок освіти на заняттях із географії.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів