Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Психолого-педагогічна діагностика: практичні кейси для корекційних педагогів
»
Взяти участь Всі події
0400ufwl-cf9b.jpg

Анотація курсу

Курс розкриває теоретичні основи формування культурної компетентності здобувачів і здобувачок освіти та надає практичний інструментарій її проєктування на заняттях із географії. Бажаєте зрозуміти специфіку формування культурної компетентності здобувацького кола в системі географічної освіти? Маєте намір осягнути процес формування естетично-ціннісного ставлення здобувачів/здобувачок освіти до навколишнього світу на заняттях із географії як маркеру культурної компетентності? Прагнете отримати варіанти завдань і прийомів із використання художньої літератури та творів живопису на заняттях із географії?

Тоді гайда реєструватися на курс!

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Одним із шляхів оновлення змісту освіти та узгодження його з потребами сучасності вбачаємо в орієнтації освітнього процесу на набуття ключових компетентностей та створення ефективних механізмів їх запровадження на різних навчальних дисциплінах. Розвиток здобувацької спільноти – провідна мета сучасної освіти. Якщо здобувач/здобувачка прагне до самовдосконалення, демонструє розвинений художньо-мистецький смак та чіткі емоційно-ціннісні орієнтири, то він/вона володіє культурною компетентністю, яка необхідна для успішної соціалізації в сучасному мультикультурному оточенні. На практиці вона показує, чи сприймає здобувач чи здобувачка освіти красу та різноманітність світу в усіх його проявах; чи вміє адаптуватися у суспільстві, де багато різних точок зору, національних традицій та культурних досягнень.

Цільова аудиторія

Учительки та вчителі географії закладів загальної середньої освіти; викладачки та викладачі географічних дисциплін закладів вищої освіти; керівниці та керівники гуртків географічного напрямку закладів позашкільної освіти; керівниці та керівники наукових секцій МАН відділення «Науки про Землю» закладів позашкільної освіти; консультантки та консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць; батьки.

Мета навчального курсу

удосконалювати та розвивати професійні компетенції педагогічних працівників і працівниць із формування культурної компетентності здобувачів і здобувачок освіти на заняттях із географії.

Завдання навчального курсу

  • розглянути особливості формування культурної компетентності здобувацького кола;

  • знати напрямки набуття культурної компетентності;

  • проаналізувати методичні рекомендації формування естетично-ціннісного ставлення здобувачів/здобувачок освіти до навколишнього світу на заняттях із географії як маркеру культурної компетентності;

  • продемонструвати можливості художньої літератури (української та світової) та творів живопису у формуванні культурної компетентності здобувачів/здобувачок в системі географічної освіти;

  • зрозуміти специфіку організації географічного аналізу художніх текстів і творів живопису на заняттях із географії;

  • отримати варіації завдань і прийомів із використання художньої літератури та творів живопису на заняттях із географії;

  • усвідомити взаємозв’язок між культурною компетентністю та естетично-ціннісним ставленням до навколишнього світу;

  • удосконалити вміння підбирати, створювати, адаптувати, трансформувати та комбінувати різноманітні фрагменти художньої літератури та приклади творів живопису;

  • розвивати навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями; вміння застосовувати приклади художніх текстів і творів живопису в географічній освіті;

  • підвищувати професійну компетентність;

  • мотивувати педагогічну спільноту до формування культурної компетентності здобувацького кола на заняттях із географії.

Опис досягнутих результатів навчання

Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:

  • знати: поняття «культурна компетентність», «естетична цінність», «композиція», «географічні уявлення»; напрямки набуття культурної компетентності; види цінностей; складові навчання ціннісного ставлення; критерії оцінки естетики рельєфу; підходи до формування в здобувацького кола естетично-ціннісного ставлення до навколишнього світу в процесі вивчення географії; приклади прийомів роботи з творами художньої літератури та творами живопису в системі географічної освіти; лайфхаки використання творів живопису та художніх текстів на заняттях із географії; приклади художніх творів та їх авторів/авторок, і приклади творів живопису та їх авторів/авторок, які ефективно сприяють формуванню культурної компетентності здобувацької спільноти на заняттях із географії;

  • розуміти: актуальність культурної компетентності у процесі гуманізації освіти України; зв’язок культурної компетентності з культурною комунікацією; особливості формування культурної компетентності здобувачів/здобувачок освіти; специфіку проєктування естетично-ціннісного ставлення здобувацького кола до навколишнього світу як маркеру культурної компетентності; можливості художньої літератури та живопису на заняттях із географії у формуванні культурної компетентності;

  • уміти: формувати культурну компетентність здобувацької спільноти на заняттях із географії; підбирати, створювати, адаптувати, трансформувати та комбінувати різноманітні фрагменти художньої літератури та приклади творів живопису; застосовувати підходи до формування в здобувачів/здобувачок освіти естетично-ціннісного ставлення до світу на заняттях із географії; здійснювати та організовувати географічний аналіз художніх текстів і творів живопису;

  • бути компетентними: у формуванні культурної компетентності здобувачів/здобувачок освіти на заняттях із географії.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Теоретичні засади формування культурної компетентності здобувачів і здобувачок освіти в системі географічної освіти
1. Особливості формування культурної компетентності.
2. Естетично-ціннісне ставлення до навколишнього світу як маркер культурної компетентності здобувачів/здобувачок освіти.
Всього годин: 10
Лекції: 3
Самостійна робота: 0
Практична робота: 3
Години
контролю:
4
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Практичний інструментарій формування культурної компетентності в здобувацької спільноти на заняттях із географії
1. Можливості художньої літератури в проєктуванні культурної компетентності.
2. Твори живопису як засіб формування естетично-ціннісного ставлення до навколишнього світу.
Всього годин: 20
Лекції: 8
Самостійна робота: 0
Практична робота: 6
Години
контролю:
6
Вид контролю:Тест + Проєкт

Обсяг курсу:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)