Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Практика реалізації інтегративного підходу до навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

Програма курсу направлена на художньо-педагогічну і психологічну підготовку викладачів та фахівців різних напрямків і побудована на основі розширення і поглиблення можливостей застосування образотворчої діяльності та арт-терапевтичних технік.

Сучасне розуміння Арт-терапії припускає, по-перше, використання мови образотворчої експресії; по-друге, безпосередня участь людини в образотворчій творчості. Молодий вік “Арт-терапії” має і різні напрями: лікувально-реабілітаційне, педагогічне і соціальне. Курс орієнтує того, хто вивчає, на властивий кожному внутрішній потенціал, не нав'язує людині “зовнішніх”, “механічних” засобів вирішення його проблем.

Структура програми передбачає всі види повчальної діяльності. Отримання і засвоєння нових знань (лекційні і практичні заняття), доповнюється базовими практичними вправами для педагогів, в яких можна придбати важливий для занять досвід, творчо переробляючи приклади і вказівки, що додаються до учбового плану. Ефективною формою організації процесу навчання є індивідуальні завдання, направлені на науково-дослідну діяльність, розвиток здібностей, реалізацію ваших творчих можливостей.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність курсу

Навчальний матеріал курсу спирається на базові положення загальної і дитячої психології про роль практичної діяльності в розвитку особистості, про специфіку та шляхи розвитку художньої творчості людини.

Метою викладання курсу є знайомство і практичне навчання викладачів різних напрямків з “Арт-терапією”, як сучасним напрямом арт-педагогіки і її практичним застосуванням, розширення і поглиблення можливостей кола діяльності вчителів.

У процесі вивчення та засвоєння дисципліни передбачається комплексне вирішення завдань художньо-педагогічної підготовки фахівців:

  • формування і розвиток у  вчителів нестереотипного мислення, художнього смаку, педагогічних вмінь та навичок, необхідних для якісної організації і творчого проведення уроків, а також різноманітних позакласних заходів у самостійній педагогічній діяльності;

  • розвиток сенсорних здібностей , як основу повноцінного естетичного сприйняття творів мистецтва та власної художньої творчості;

  • розвиток уяви як важливий фактор розкриття творчого потенціалу особистості, формування оригінального, нестереотипного асоціативно-творчого мислення;

  • набуття досвіду виконання мистецького аналізу, здійснення добору творів  мистецтва для учнів молодшого та середнього шкільного віку, проведення аналізу дитячих художніх робіт;

  • розширення художньо-естетичного досвіду школярів, збагачення їх емоційно-почуттєвої сфери;

  • виховання духовних та моральних ціннісних орієнтирів, здатності до художньо-творчої самореалізації і духовно-естетичного самовдосконалення у процесі самостійної педагогічної діяльності, поваги до професії вчителя;

  • формування комунікативних якостей у процесі навчання і далі у професійній діяльності.

Цільова аудиторія

Педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, закладів позашкільної освіти, логопеди, вчителі початкових та інклюзивних класів, асистенти учителів, вихователі та керівники дошкільних закладів, методисти, організатори післядипломної педагогічної освіти.

  • Цей курс підходить для працівників усіх рівнів освіти (дошкільної / початкової / середньої  школи), включаючи директорів, вихователів, викладачів мистецтв, психологів, консультантів, соціальних працівників, викладачів академічної підтримки, фасилітаторів, корекційних терапевтів, логопедів, батьків та всі дорослих, які працюють з дітьми, щоб підтримати їх у розкритті своїх можливостей.

Опис досягнутих результатів навчання

  • оволодіння нових навичок та вивчення і виявлення того, як творчий процес Арт-терапії може принести користь добробуту учнів у класі.

  • розуміння проблем активності учнів, тобто готовність та бажання до навчання;

  • удосконалення професійно-педагогічної компетентності в практичній діяльності для реалізації та інтеграції мистецьких методів та прийомів для заохочення учнів до навчання;

  • апробація основних методів та прийомів  арт-терапії під час уроків у школі;

  • розвиток ключових компетентностей і життєвих навичок  під час використання нових методів, вправ та технік;

  • вміння практичного застосування методів та прийомів у щоденній педагогічній діяльності;

  • вміння складати заняття з елементами арт-терапії, створювати антистрес розмальовки у програмі CANVA, а також створювати мандали у програмі INDONET;

  • застовання нових технік та видів терапії для рівноваги та заспокоєння учнів: мандала-терапія, хендмейд терапія, ізо-терапія, казкотерапія, фототерапія та інші.

  • розвиток власної ефективності професійної діяльності та педагогічного стилю.

Мета програми

  • ознайомити з видами та техніками арт-терапії;

  • формувати і розвивати у вчителів нестереотипного мислення, художнього смаку, педагогічних вмінь та навичок, необхідних для якісної організації і творчого проведення уроків, а також різноманітних позакласних заходів у самостійній педагогічній діяльності;

  • навчити організовувати та проводити заняття з елементами арт-терапії;

  • розробляти дидактичні матеріали для своєї роботи, включаючи такі види та техніки: мандала, бук трейлер, хенд мейд, смарт розмальовка, фототерапія тощо;

  • створювати електронні дидактичні засоби з використанням, мультимедійних технологій;

  • пошук та вибір інформації в Інтернеті;

  • збагатити знання педагогів новими методами та прийомами. Розкрити дидактичні нововведення в освітньому процесі.

Завдання програми

  1. Навчити учителів користуватися онлайн програмами для створення мандал, антистрес розмальовок, буктрейлерів, пантбуків та інших матеріалів.

  2. Підготувати навіть молодих фахівців до інноваційної педагогічної діяльності, допомогти у особистісно-професійній самореалізації вчителів.

  3. Ознайомити з новітніми методиками, які варто використовувати на уроках.

  4. Удосконалити професійно-педагогічні компетентності та художнього смаку вчителів у їх практичній діяльності для реалізації та інтеграції інноваційних освітніх терапевтичних методик, створених для ефективного проведення уроків.

  5. Навчити педагогів створювати дидактичний, навчальний, ігровий матеріал до уроків та проводити заняття арт-терапевтичного характеру для гармонійного розвитку учнів.

Обсяг (тривалість) програми 

30 годин/1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Арт-терапія - розвиток, основні поняття, як практикується
1.Термінологія та історія розвитку арт-терапії.
2. Особливості арт-терапії як методу зцілення.
3.Види арт-терапії.
Всього годин: 10
Лекції: 5
Самостійна робота: 0
Практична робота: 3
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Стримування негативних емоцій засобами «Хенд мейд» та «Мандала-терапія»
1. Ідеї хендмейду: теорія та практика.
2.Мандала - симетрична розмальовка для заспокійливого ефекту.
3.Огляд онлайн-програм для створення мандал.
Всього годин: 10
Лекції: 5
Самостійна робота: 0
Практична робота: 3
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 3. Використання арт-терапії на уроках в початкових класах в контексті НУШ
1. Елементи арт-терапії на уроках «Української мови та читання» в початкових класах.
2. Ігри та вправи арт-терапевтичного характеру на уроках математики в початкових класах.
3. Особливості застосування прийомів арт-терапії під час викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для розвитку дослідницької діяльності молодших школярів
Всього годин: 10
Лекції: 5
Самостійна робота: 0
Практична робота: 3
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт

Відгуки користувачів

Обсяг курсу:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)