Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція
«Освітній практикум: безбар'єрне освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами»
До уваги працівників закладів освіти!
10 квітня 2021 року о 10 годині відбудеться Всеукраїнська онлайн-конференція для педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти. Тема онлайн-конференції «Освітній практикум: безбар'єрне освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами».
10 експертів-спікерів
Безплатна участь
Інноваційний онлайн-формат
Вільний доступ до запису
Головна тема конференції
Україною ратифіковано основні міжнародні документи у сфері забезпечення прав дітей та прав людей з інвалідністю, згідно зі світовими стандартами освіти, соціального захисту та охорони здоров’я. Стаття 24 Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, визначає обов’язок держави щодо реалізації інклюзивної моделі освіти. Інклюзивна модель освіти передбачає отримання освіти учнями або студентами з інвалідністю та учнями або студентами з особливими освітніми потребами, в умовах коли вони навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання. Це є альтернативою інтернатній системі, за якою вони утримуються та навчаються окремо від інших дітей, або домашньому та індивідуальному навчанню.
Переваги інклюзивного навчання:
Усуваються бар’єри в системі освіти та системі підтримки дітей з особливими потребами.
Батьки залучені до процесу навчання.
Діти з особливими освітніми потребами отримують можливість для нормальної соціалізації, розвитку своїх сильних сторін і талантів та подальшої інтеграції в суспільство, вступ до професійних та вищих навчальних закладів.
У дітей з особливими освітніми потребами формуються соціальні компетенції для налагодження дружніх стосунків з ровесниками у школі та поза її межами; моделюються належні способи взаємодії з колективом.
Створюється атмосфера спокійного прийняття відмінностей інших людей. Реалізація права дітей з особливими освітніми потребами рівного доступу до якісної освіти вимагає забезпечення безбар'єрного доступу до закладів освіти та організації безпечного інклюзивного освітнього середовища.
Мета конференції:
розкрити особливості створення безбар’єрного середовища закладу освіти, що було б найсприятливішим для адаптації дітей з інвалідністю в умовах освітнього середовища; формувати поняття інклюзивного освітнього середовища, підвищення рівня обізнаності суспільства з питань інклюзії, розуміння переваг та розвитку позитивного ставлення до впровадження інклюзивної освіти, надавати методичну допомогу педагогічним працівникам закладів освіти щодо організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, проаналізувати досвід роботи педагогів-практиків, експертів, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, батьків дітей з ООП та надати конкретні поради щодо роботи в інклюзивних класах.
Для кого ця конференція
запрошуємо до участі у Всеукраїнській онлайн-конференції менеджерів освіти будь-якого рівня (заступників директорів, директорів шкіл, методистів), учителів-предметників, вихователів, соціальних педагогів, асистентів учителя, корекційних педагогів, психологів, батьків та усіх, кому не байдужий розвиток інклюзивної освіти в Україні.
Конференція буде доступна у запису з доданими субтитрами.
299 грн