Відбулась у четвер 18 квітня о 14:00
Інклюзивне навчання в реаліях сучасності: виклики та досвід успішної практики
Мета конференції:
— вдосконалення фахових компетентностей, необхідних для ефективної роботи в інклюзивному освітньому середовищі;
— узагальнення й обмін досвідом надання якісних освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами;
— формування інклюзивної культури.
Кращі спікери
з реальним
досвідом
Актуальні теми
з практичним
застосуванням
8 годин
підвищення
кваліфікації
АКТУАЛЬНІСТЬ
Інклюзивна освіта є невід’ємною складовою демократичного, толерантного, відкритого суспільства. Прийняття різноманіття і повага до індивідуальних відмінностей формує ціннісне підґрунтя розвитку інклюзивної культури.
Основний пріоритет української системи освіти — забезпечення рівних прав на якісну та доступну освіту для всіх. Такий підхід передбачає розуміння й сприйняття багатоманітності, врахування індивідуальних можливостей і потреб, партнерську взаємодію з учасниками освітнього процесу.
Інклюзивне навчання спрямоване на залучення всіх дітей до освітнього процесу. Це дає можливість розкрити й реалізувати потенціал кожного здобувача з особливими освітніми потребами шляхом інтеграції у спільне освітнє середовище, а надалі — у суспільство.
ТЕМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Згідно із Законом України «Про освіту» інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Зростання кількості дітей з особливими освітніми потребами та їх інтеграція в освітній простір в умовах воєнного стану є складним і актуальним викликом сучасності, що потребує уваги.
Організація інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами забезпечується командною роботою педагогів, асистентів, батьків, залучених фахівців для надання додаткової підтримки. Важливою умовою успішного інклюзивного навчання є партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу.
Інклюзивна компетентність вчителя передбачає майстерне використання інструментів забезпечення інклюзивного навчання; глибоке розуміння й практичну реалізацію принципів універсального дизайну; забезпечення педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами; здійснення адаптацій та модифікацій в освітньому процесі, ураховуючи особливі освітні потреби. Оволодіння такими уміннями та навичками потребує значної підготовки в аспекті професійного самовдосконалення й підвищення кваліфікації.
ДЛЯ КОГО
Менеджери освіти будь-якого рівня, завідувачі / директори, вихователі, вчителі, асистенти вчителя, корекційні педагоги, психологи, батьки та усі, кому не байдужий розвиток інклюзивної освіти в Україні.
Безплатний
перегляд та участь
Кваліфіковані
експерти-спікери
Вільний доступ
до запису
ПРОГРАМА ТА ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
14:00 — 14:15 Відкриття конференції, порядок роботи
Програма конференції передбачає 5 хв. обговорення після виступу спікерів.
Модераторка конференції Леся Литвиненко розпочинатиме конференцію, слідкуватиме за таймінгом та завершуватиме конференцію.
14:15 — 14:55 Людмила Верещак,
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
Тема. Інклюзія для дітей з РАС: шукаємо шлях до успіху
15:05 — 15:45 Наталія Базима,
кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня, коучиня, системно-сімейна арттерапевтка, сертифікована тренерка, членкиня Української асоціації корекційних педагогів, Асоціації логопедів України, авторка статей та посібників.
Тема. Шляхи успішної комунікації з дітьми з РАС
15:55 — 16:35 Юлія Сологуб,
директорка Інклюзивно-ресурсного центру, практична психологиня, логопединя, навчаюча тренерка з арттерапії, сертифікована тренерка з надання першої психологічної допомоги за програмою ІТС Israel Trauma Coalition.
Тема. Успішні кейси співпраці інституцій інклюзивної освіти в кризових умовах
16:45 — 17:00 Кава-брейк
Перерва 15 хвилин.
17:00 — 17:40 Дмитро Прасол,
доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської міської ради, член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці (УАОППП).
Тема. Організація уроку в інклюзивному класі з урахуванням освітніх труднощів здобувачів освіти
17:50 — 18:30 Ірина Столяр,
асистентка вчителя та корекційна педагогиня у Слов’янському опорному ЗЗСО у Донецькій області, розробниця електронних посібників та презентацій для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Тема. Створення та впровадження інтерактивних завдань у навчальний процес дітей з ООП
18:40 — 19:20 Богдана Смаль,
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
Тема. Реалізація інклюзивної освіти у співпраці з батьками
19:30 — 19:45 Підбиття підсумків конференції
МОДЕРАТОРКА
засновниця проєкту «Всеосвіта». Розробниця методичних матеріалів для використання в навчальному процесі для дітей та дорослих.
ОРГАНІЗАТОРКА
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук. З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.