Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Олімпіади від Всеосвіти як інструмент розвитку творчого потенціалу й мотивації до навчання
»
Взяти участь Всі події
Конференція

Відбулась у четвер 18 квітня о 14:00

Інклюзивне навчання в реаліях сучасності: виклики та досвід успішної практики

Мета конференції:

— вдосконалення фахових компетентностей, необхідних для ефективної роботи в інклюзивному освітньому середовищі;

— узагальнення й обмін досвідом надання якісних освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами;

— формування інклюзивної культури.

299 грн
Сертифікат учасника 8 академічних годин
Кабінет конференції (Обговорення та перегляд)

Запрошення через месенджери:

Кращі спікери
з реальним
досвідом

Актуальні теми
з практичним
застосуванням

8 годин
підвищення
кваліфікації

АКТУАЛЬНІСТЬ

Інклюзивна освіта є невід’ємною складовою демократичного, толерантного, відкритого суспільства. Прийняття різноманіття і повага до індивідуальних відмінностей формує ціннісне підґрунтя розвитку інклюзивної культури.

Основний пріоритет української системи освіти — забезпечення рівних прав на якісну та доступну освіту для всіх. Такий підхід передбачає розуміння й сприйняття багатоманітності, врахування індивідуальних можливостей і потреб, партнерську взаємодію з учасниками освітнього процесу.

Інклюзивне навчання спрямоване на залучення всіх дітей до освітнього процесу. Це дає можливість розкрити й реалізувати потенціал кожного здобувача з особливими освітніми потребами шляхом інтеграції у спільне освітнє середовище, а надалі — у суспільство.

ТЕМА КОНФЕРЕНЦІЇ

0600ca3s-c0ae-110x109.pngЗгідно із Законом України «Про освіту» інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Зростання кількості дітей з особливими освітніми потребами та їх інтеграція в освітній простір в умовах воєнного стану є складним і актуальним викликом сучасності, що потребує уваги.

Організація інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами забезпечується командною роботою педагогів, асистентів, батьків, залучених фахівців для надання додаткової підтримки. Важливою умовою успішного інклюзивного навчання є партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу.

0600ca42-e4f7-110x109.pngІнклюзивна компетентність вчителя передбачає майстерне використання інструментів забезпечення інклюзивного навчання; глибоке розуміння й практичну реалізацію принципів універсального дизайну; забезпечення педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами; здійснення адаптацій та модифікацій в освітньому процесі, ураховуючи особливі освітні потреби. Оволодіння такими уміннями та навичками потребує значної підготовки в аспекті професійного самовдосконалення й підвищення кваліфікації.


ДЛЯ КОГО

Менеджери освіти будь-якого рівня, завідувачі / директори, вихователі, вчителі, асистенти вчителя, корекційні педагоги, психологи, батьки та усі, кому не байдужий розвиток інклюзивної освіти в Україні.

Взяти участь

Безплатний
перегляд та участь

Кваліфіковані
експерти-спікери

Вільний доступ
до запису

ПРОГРАМА ТА ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ

14:00 — 14:15 Відкриття конференції, порядок роботи

Програма конференції передбачає 5 хв. обговорення після виступу спікерів.

Модераторка конференції Леся Литвиненко розпочинатиме конференцію, слідкуватиме за таймінгом та завершуватиме конференцію.

14:15 — 14:55 Людмила Верещак,

директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.

Тема. Інклюзія для дітей з РАС: шукаємо шлях до успіху

15:05 — 15:45 Наталія Базима,

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету, логопединя, психологиня, коучиня, системно-сімейна арттерапевтка, сертифікована тренерка, членкиня Української асоціації корекційних педагогів, Асоціації логопедів України, авторка статей та посібників.

Тема. Шляхи успішної комунікації з дітьми з РАС

15:55 — 16:35 Юлія Сологуб,

директорка Інклюзивно-ресурсного центру, практична психологиня, логопединя, навчаюча тренерка з арттерапії, сертифікована тренерка з надання першої психологічної допомоги за програмою ІТС Israel Trauma Coalition.

Тема. Успішні кейси співпраці інституцій інклюзивної освіти в кризових умовах

16:45 — 17:00 Кава-брейк

Перерва 15 хвилин.

17:00 — 17:40 Дмитро Прасол,

доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук (кандидат психологічних наук), керівник Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської міської ради, член Української асоціації організаційних психологів та психологів праці (УАОППП).

Тема. Організація уроку в інклюзивному класі з урахуванням освітніх труднощів здобувачів освіти

17:50 — 18:30 Ірина Столяр,

асистентка вчителя та корекційна педагогиня у Слов’янському опорному ЗЗСО у Донецькій області, розробниця електронних посібників та презентацій для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Тема. Створення та впровадження інтерактивних завдань у навчальний процес дітей з ООП

18:40 — 19:20 Богдана Смаль,

практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».

Тема. Реалізація інклюзивної освіти у співпраці з батьками

19:30 — 19:45 Підбиття підсумків конференції

МОДЕРАТОРКА

Леся Литвиненко,

засновниця проєкту «Всеосвіта». Розробниця методичних матеріалів для використання в навчальному процесі для дітей та дорослих.

ОРГАНІЗАТОРКА

Інна Казмірик,

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук. З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.