Якість організації дистанційного навчання зросла, – звіт ДСЯО
ДСЯО провела у 2021 році низку моніторингових досліджень, опитувань і вивчень щодо організації дистанційного навчання.
Якість організації дистанційного навчання зросла у порівнянні з 2019/2020 навчальним роком. Про це заявив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак під час публічного звіту #ДСЯО
Розуміння того, якою має бути якісна дистанційна освіта, було пріоритетом під час пандемії COVID-19, – зазначив Гусак.
За його словами ДСЯО провела у 2021 році низку моніторингових досліджень, опитувань і вивчень щодо організації дистанційного навчання у загальній середній, фаховій передвищій та вищій освіті.
Здебільшого учасники освітнього процесу відзначили (семеро з десяти), що якість організації дистанційного навчання зросла у порівнянні з 2019/2020 навчальним роком.
Вчителі наполегливо працювали над освоєнням дистанційних технологій. Однак, як зазначають у ДСЯО, зберігати мотивацію під час дистанційного навчання було проблемою для багатьох дітей. Про те, що учні неохоче займаються під час дистанційного навчання, зазначили і 44% вчителів.
Та результати обчислення індексу задоволеності споживачів освітніх послуг вказують на те, що проблеми практично всіх категорій учасників освітнього процесу, які з’явилися навесні 2020 року з переходом на дистанційне навчання, у 2021 році поступово врегульовувалися, – наголосили у службі.
Також додали, що для деяких учнів дистанційне навчання надало переваги, як-от можливості: працювати більше у власному темпі, робити перерви, коли це необхідно, а не у встановлений час, перебувати в комфортному просторі, що задовольняє сенсорні потреби.