Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Табель обліку використання робочого часу працівників освіти: від загальних правил до галузевих особливостей
»
Взяти участь Всі події
24 жовтня 2019 о 19:18
5 0

Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання

Допомагає заощадити час, ефективніше організувати роботу й спілкуватися з учнями. 
Марафон:
1—11 жовтня
5 днів
30 годин ПК

ОБ'ЄДНАНІ СЕРВІСИ ВСЕОСВІТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО КЕРУВАННЯ ЧАСОМ

Покрокове опанування інструментів яким ви довіряєте.

Якщо ви з класом експериментуєте тип змішаного навчання, то для організації високоефективної роботи підійде Google Classroom – безкоштовний сервіс для перевірки знань учнів.

Google Classroom автоматично створює папки на Диску для кожного завдання та учня. На сторінці завдань вони завжди можуть дізнатися, яку роботу їм потрібно виконати.

Пропонуємо вам ознайомитися з його можливостями та покроковою інструкцією, після якої ви зможете самостійно створювати курси і різнотипові завдання. 

Як створити курс 

1. Перейдіть у браузер Google та знайдіть сервіс серед переліку інших додатків. Натисніть на знак «+» вгорі сторінки:

2. Заповніть назву курсу, його тему та інші поля. Після створення класу відкриється головна сторінка із кодом доступу учнів. Наприклад, як на цьому фото:

3. Для того, щоб учні приєдналися до вашого курсу, їм необхідно виконати практично тіж самі дії. Після натискання «+» вони обирають «Приєднатися до класу» та вводять код доступу, наданий вчителем.

4. Щоб переглянути, хто саме приєднався до класу, натисніть позначку «Люди». Комунікація з учнями відбувається через «Потік». Натиснувши на три крапочки навпроти ПІБ учня, можна йому написати листа. Наприклад:

На цій же сторінці можна вилучати учня, ігнорувати тощо (позначка «Дії»).  

Як оцінювати школярів

1. У графі «Оцінки» відображається таблиця оцінок кожного учня. Нам відразу видно, хто виконав завдання, а хто ні, та яку кількість балів діти набрали. 

2. Відкриємо документ, який був наданий учням для виконання завдання, перевіряємо та ставимо оцінку в лівому вікні. Оцінки можна повернути як окремому учню так і всьому класу.

Як створювати завдання 

1. Для створення завдання треба натиснути позначку «+ Створити» та обрати із переліку те, що вам необхідно: завдання, завдання з тестом, запитання, матеріал, використати наявний допис (не потрібно наново створювати завдання. Використайте матеріалами, які застосовувались раніше для іншого класу).

2. Натискаємо створити «Матеріал» і пишемо його назву та опис. При створенні завданні треба прописати дітям покрокову інструкцію, але опис є необов’язковим.

3. Прописуємо тему курсу. Наприклад: навчальні матеріали. Матеріали можна завантажити з робочого столу або Google Диску, додати відео чи вставити посилання:

4. Створюємо завдання. Під час створення завдання можна дати посилання на тест чи спільний документ, встановити кількість балів, термін виконання завдання (якщо учень не виконав завдання у запропонований термін, нічого не трапиться. Учитель бачитиме, хто не встигнув). 

5.Завдання з тестом. Під час створення цього типу завдання сервіс запропонує вам створити тест через гугл-форму. 

Однак є набагато краща та цікавіша альтернатива. На Всеосвіті є інструмент створення тестів. Можна обирати різні типи відповіді та режими їх проходження. Деталі за посиланням: https://vseosvita.ua/test

Якщо вас зацікавила ця тема, ви можете переглянути вебінар Шпильової Вікторії та отримати сертифікат. 

Читайте також: Путівник по Google Classroom: як організувати навчальний процес у віртуальному просторі

#онлайн_вебінар #інструмент_вчителя #тести #конструктор_тестів