Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Психоемоційний розвиток дитини з особливими освітніми потребами засобами арттерапії в умовах ЗДО
»
Взяти участь Всі події
15 грудня 2021 о 15:29
2 0

AR-шопінг та нова мода «гоблінкор»: Instagram спрогнозував, що буде в тренді серед молоді у 2022 році

Під час дослідження приділили увагу інтересам людей віком від 14 до 23 років.

Сучасну молодь можна впевнено назвати рушійною силою світового прогресу. Юнаків та дівчат неможливо примусити звернути увагу на щось буденне та нецікаве, адже вони постійно прагнуть до розвитку та яскравих вражень. Вони генерують нові цікаві ідеї та дають нове життя доброму забутому старому.

Для того, аби покоління Z знало, що буде у тренді наступного року та на чому слід зосередитись, а старше покоління не відставало від молоді й розуміло її, соцмережа Instagram склала прогноз трендів серед молоді на 2022 рік.

Підсумки опитування компанія Instagram вже опублікувала у мережі. У дослідження взяли участь 1 200 осіб, увагу приділили інтересам людей віком від 14 до 23 років.

Тренди покоління Z у 2022 році

Кар’єра та освіта

Все більше представників покоління Z (90%) вважають, що найкраща освіта приходить з реального досвіду. З огляду на те, скільки коштує навчання у коледжі чи університеті, вони серйозно розглядають альтернативні форми навчання.

Своєю чергою, 63% молоді заявили, що пандемія змусила їх переглянути свої вподобання у роботі, 87% представників покоління Z вважають, що занадто багато людей змушені працювати на кількох роботах, щоб зводити кінці з кінцями.

Натомість 68% опитаних кажуть, що робота є частиною їхніх обов’язків, але вона не є частиною життя людини. Водночас 71% погоджується з тим, що готові отримувати менше грошей, але працювати більш «осмислено».

Здоров’я

Очікується, що в наступному році кожен третій представник покоління Z активно працюватиме над своїм здоров’ям. Наприклад, буде медитувати, займатися йогою, різними видами спорту, які дозволяють концентруватися та відчувати душевний спокій.

Благодійність та соціальна активність

Більша частина опитаної молоді розповіла, що вони стежать за сторінками організацій, які займаються благодійністю або активізмом. Підлітки планують жертвувати більше грошей для підтримки нужденних та спрямовувати кошти на розв'язання проблем з екологією. Також покоління Z хоче більше знати про соціальний порядок, тому підлітки читатимуть більше інформації про це.

Ігри

Онлайн-ігри й надалі перебуватимуть у трендах, адже на тлі всіх карантинів та локдаунів вони стали дуже популярними. Тож 40% підлітків і молодих людей сподіваються, що 2022 рік стане проривним у галузі відеоігор. Набиратимуть популярність стріми та VR-концерти в ігрових всесвітах. Також молодь все більше цікавитиметься NFT.

У дослідженні зазначено, що кожен п'ятий опитаний чекає випуску більшої кількості віртуальних речей від великих брендів, щоб мати можливість одягати свого цифрового аватара.

Краса і мода

У світі моди Instagram пророкує великий рік для одягу в стилі «чорної академії» (прибічники цієї течії люблять класику, філософію та прагнуть бути схожими на студентів з Оксфорда), «готики» та «гоблінкора». Гоблінкор – потяг до нейтральних природних відтінків та всього, що пов'язано з природою. Таку течію експерти вважають переосмисленням готики. Молодь прагнутиме створювати образи з вінтажного одягу, багато хто готовий купувати його в секонд-хендах й у такий спосіб протистояти надмірному виробництву.

Також Instagram прогнозує розвиток AR-шопінгу. Прослідковується тенденція, що онлайн-шопінг змінить фокус із великих брендів та невеликі магазини в Instagram, адже молодь постійно шукає чогось нового та екстравагантного.

Крім того, важливою ланкою в цій категорії є зростання популярності засобів для догляду на рослинній основі, веганської косметики та екологічно чистих продуктів. Передбачено, що у 2022 році кожен третій буде знати про екологічніші способи догляду за шкірою.

Вас також може зацікавити: Як TikTok може стати корисним для навчання