Принцип гри: Ведучий називає фразу або слово, частини якого є антонімами, а завдання учасників – якомога швидше відгадати, про що саме йдеться. Той, хто найшвидше відгадав, стає ведучим.
Приклад:
Таку гру можна запропонувати на будь-якому уроці, для створення перевертів можна обрати географічні назви, рядки відомого вірша, прислів'я, назви книг, оповідань, фільмів тощо. Переверти також можна утворювати з частин слова.
Запропонуйте учням відгадати справжній зміст чудернацьких слів, які утворено після перестановки літер між собою всередині кожного слова.
Принцип гри: Складіть зашифровки слів (понять чи термінів). Літери в кожному слові мають знаходитися у довільному порядку. Для підказки додайте певне визначення не очевидної ознаки об'єкта, про який йдеться. Важлива умова – кількість і тип букв в анаграмі і вихідному слові мають співпадати.
Приклад:
Принцип гри: Поділіть клас на 2-3 команди. Кожна команда має придумати влучні змістовні піктограми з теми чи предмета вивчення. Представники кожної команди по черзі малюють піктограми на дошці, а команди-суперники мають розшифрувати зміст повідомлення.
Приклад піктограм, в яких зашифровані географічні поняття з теми «Атмосфера»:
Принцип гри: Ведучий загадує певного літературного героя, явище природи, термін, поняття, історичну подію. Аби знайти відповідь, школярі мають послідовно ставити запитання ведучому, на які можна дати лише односкладну відповідь «так», «ні», «не суттєво».
Приклад:
На уроці природознавства вчитель, наприклад, загадує слово «Сонце».
— Це небесне тіло?
— Так!
— Воно газоподібне?
— Так!
— Ми можемо його побачити на небі без телескопу?
— Так!
— Воно з хвостом?
— Ні!
— Це зірка?
— Так!
— Ми бачимо її детально?
— Так!
— Це Сонце!
Насправді ігор є дуже багато! Ознайомитись із надбаннями колег з усієї України ви можете, переглянувши матеріали у бібліотеці «Всеосвіти» за посиланням.
Читайте також: Щоденник, в якому веселих завдань більше, ніж сторінок для ДЗ і оцінок
Користувач:
Наливайко Анастасія Юріївна