Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сенсорна інтеграція як метод в структурі корекційної роботи з дошкільниками з ООП. Практикум
»
Взяти участь Всі події
5 січня 2021 о 13:15
0 0

«Успіхи і проблеми інноваційних змін у НУШ» – опитувальник від ІМЗО

Опитування анонімне і має на меті оперативно реагувати на потреби й запити вчителів.

Сучасну реформу освіти в країні та державну програму «Нова українська школа» неможливо реалізувати без нових інноваційних інформаційно-телекомунікаційних технологій. Теперішні діти за своїм інтелектуальним потенціалом стоять на щабель вище від своїх сучасників, які навчались в українській школі ще в 2000 році.

Як стверджують учені, IQ нинішніх школярів становить 130 одиниць, а не 100, зафіксованих 15 років тому.

Саме тому шкільна #освіта має базуватись на нових інформаційно-комунікаційних технологіях та освітніх моделях, без яких Концепцію НУШ, як одну з найважливіших її складових та освітню реформу загалом впровадити неможливо.

Для того, аби впевнитися в поширенні, впровадженні та результатах ІТ-технологій у початковій школі, Інститут модернізації змісту освіти вирішив провести опитування для вчителів «Успіхи і проблеми інноваційних змін у початковій школі».

Опитування анонімне і не має на меті когось дискредитувати, зазначають в ІМЗО.

Таке опитування створене, щоб оперативно реагувати на потреби й запити вчителів, а також налагоджувати тісну співпрацю щодо впровадження Концепції #НУШ в шкільну практику початкової #школи з урахуванням реального стану справ у закладах загальної середньої освіти.

Надати відповіді на запитання опитувальника в ІМЗО просять до 20 січня 2021 року.

Пройти опитування можна за покликанням:
https://docs.google.com/forms/d/1_bGSKdQBmGb-z79RIKxDafObUCuhU7YTUMLRTkcToHQ/viewform?edit_requested=true


Читайте також: Якими компетентностями має володіти вчитель: затверджено профстандарт педагога