28 квітня 13:07
3 0

Замість космонавтів — «ютубери», замість дослідників — «стрімери»

В Америці було проведено дослідження щодо того, ким у майбутньому планують стати діти так званого «Покоління Альфа», тобто діти, які народжувалися після 2013 року. Його результати продемонстрували, що значна частина дітей хоче стати «ютуберами» і «тіктокерами». Про це повідомляє «Yahoo!Life».

В опитуванні, яке проводила соціальна комерційна платформа «Whop», взяло участь понад 910 дітей віком від 12 до 15 років. Значна частка з них одностайно планувала пов'язати своє життя з різноманітними цифровими платформами, як-от «YouTube» та «TikTok». Список найпопулярніших відповідей був таким:

  • 1. «Ютубер» (32%).

  • 2. «Тіктокер» (21%).

  • 3. Лікар/медсестра (20%).

  • 4. Розробник мобільних додатків/відеоігор (19%).

  • 5. Підприємець (17%).

  • 6. Художник (16%).

  • 7. Спортсмен (15%).

  • 8. Онлайн-стрімер (15%).

  • 9. Музикант (14%).

  • 10. Вчитель (14%).

Тобто майже половина всіх зазначених відповідей так чи інакше стосувалися різноманітних цифрових платформ і створення контенту для них: 53% хочуть бути «ютуберами» і «тіктокерами», 19% — розробляти різноманітні додатки та ігри, а 15% — бути онлайн-стрімерами, тобто «ютуберами», але на інших стрімінгових платформах.

Покоління «Альфа» виросло, спостерігаючи за користувачами «YouTube», які перетворили створення контенту на дуже прибуткову кар’єру. На відміну від телебачення, кіно або спорту, ці цифрові платформи здаються більш зручними та доступними, тому кар’єрний шлях на «YouTube» виглядає досяжним, — розповідає Кемерон Зуб, співзасновник платформи, яка проводила дослідження.

Проте певна частина дітей все ще воліє спрямувати свою енергію у традиційні професії. Як видно з дослідження, 20% обрали професію лікаря або медсестри, а 14% хочуть стати вчителями. Однак їхній вибір може бути більше пов'язаний із домашнім середовищем, а не з новими тенденціями.

Традиційні професії, такі як лікарі та юристи, ймовірно, завжди матимуть певний рівень престижу та попиту. Якщо покоління «Alpha» виросте, спостерігаючи за членами сім’ї, які займаються традиційними професіями, або спілкуючись із надихаючими діячами в цих ролях, вони можуть бути більш схильні піти подібним шляхом, — зазначає Кемерон Зуб.

Після того, як в житті більшості дітей з’явився інтернет, вони одразу стали свідками того, як популярні ютубери без особливих навичок і подекуди навіть без вищої освіти заробляють шалені гроші. Це мотивувало їх спробувати й собі «завоювати» цифрові стрімінгові платформи. Така робота, як здається на перший погляд, не потребує особливих навичок, водночас є цікавою і веселою.

Аліса Такер, шкільна вчителька з Нью-Йорку і співзасновниця популярного дитячого гумористичного акаунту, також опитала своїх підписників щодо того, ким хочуть вирости їхні діти. Серед значної кількості відповідей були вельми цікаві. Зокрема, деякі діти в майбутньому хотіли стати деревом. Знаходилися й ті, кому була до вподоби професія алігатора, снігоочисника, а також танцівниці Леді Гаги. Проте значний відсоток, як і в дослідженні від «Whop», виявив бажання стати розробниками комп’ютерних ігор.

Кілька років тому, якщо діти хотіли бути творчими, вони думали про мистецтво, але сьогодні, оскільки існує так багато технологій, соціальних мереж, комп’ютерних ігор і «YouTube», вони думають про творчість по-іншому, — розповідає Такер.