3 серпня 22:43
13 1
1 2

Термін «ШІ» став брудним словом у світі маркетингу

Дослідження показує, що використання «штучного інтелекту» в описах продуктів може негативно вплинути на продажі.
Марафон:
1—11 жовтня
5 днів
30 годин ПК

ОБ'ЄДНАНІ СЕРВІСИ ВСЕОСВІТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО КЕРУВАННЯ ЧАСОМ

Покрокове опанування інструментів яким ви довіряєте.

Схоже, що гігантам Кремнієвої долини, розробникам ігор AAA та іншим компаніям, які відчайдушно тримаються тенденції штучного інтелекту та намагаються інтегрувати технологію в будь-який свій продукт, незабаром доведеться переглянути свої маркетингові стратегії, оскільки нове дослідження, проведене вченими з Університету штату Вашингтон вказує, що використання таких термінів, як «ШІ» або «штучний інтелект» в описах продуктів може негативно вплинути на продажі.

Щоб дослідити вплив абревіатури «ШІ» в опис товарів на наміри споживачів придбати цей товар, команда провела шість експериментів та опитала понад тисячу людей, виявивши, що використання цих термінів зменшує намір купувати товари та знижує емоційну довіру.

Крім того, дослідники виявили, що привертання уваги до штучного інтелекту може бути ще більш шкідливим, коли мова йде про продукти високого ризику — ці споживачі зазвичай двічі думають коли мова йде про дорогі гаджети та медичні послуги — порівняно з товарами низького ризику, через більшу ймовірність грошових втрат або ризику для здоров'я.

Маркетологи повинні ретельно проаналізувати, як вони представляють ШІ в описах своїх продуктів або розробити стратегії для підвищення емоційної довіри.
Наголошення на ШІ не завжди може бути корисним, особливо для продуктів високого ризику. Зосередьтеся на описі функцій або переваг і уникайте модних слів щодо ШІ
. — Підсумував Месут Чічек, співавтор дослідження.

Варто зазначити, що дослідження ідеально узгоджується з попереднім звітом Ad Age, у якому зазначено, що все більше компаній зараз висловлюють занепокоєння з приводу того, що рекламодавці інтегрують генеративний штучний інтелект у свої робочі процеси. Підприємці стурбовані тим, що технологія може заплямувати кінцевий продукт творчим відбитком іншого бренду, що змусить їх включити пункт «ніякого ШІ» у контракти, підписані з рекламними агентствами.

Цікаво, що це не перший випадок, коли експерти попереджають нас про потенційну небезпеку штучного інтелекту, оскільки нещодавно команда дослідників штучного інтелекту Google підкреслила, як ця технологія вже має негативний вплив на Інтернет. Згідно зі звітом, найпоширеніші зловживання штучним інтелектом у реальному світі включають маніпулювання людською схожістю (наприклад, глибокі фейки) і фальсифікацію доказів, часто спрямованих на вплив на громадську думку, уможливлення шахрайства або отримання прибутку.

Джерело: 80.lv