Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

18 квітня 15:55
2 0
1 1

Оголошено переможців освітнього конкурсу «Втілення цілей сталого розвитку на рівні школярів»

Компанія Epson оголосила переможців конкурсу «Втілення цілей сталого розвитку на рівні школярів». Учні та вчителі разом презентували власні проєкти зі збереження та раціонального споживання природних ресурсів в Україні. Загалом участь в конкурсі взяли близько 800 школярів зі 114 шкіл з різних куточків країни. 

Головна мета конкурсу полягала в об'єднанні талантів вчителів та учнів для спільного пошуку ідей, спрямованих на розв’язання сучасних екологічних проблем, популяризації екосвідомості серед школярів та демонстрації того, що навіть найменші кроки можуть призвести до значних, позитивних змін та зберегти природні ресурси для майбутніх поколінь. Кожна з трьох шкіл, що перемогла у конкурсі, отримала передове технічне мультимедійне обладнання Epson (проєктор, багатофункціональний пристрій для друку серії Epson EcoTank, документ-камеру). А переможця серед учнів початкових класів нагороджено багатофункціональним пристроєм для друку Epson EcoTank. Дане обладнання широко використовується в освітньому процесі України.

Проведення конкурсу є важливим кроком для досягнення цілей сталого розвитку в Україні, оскільки належне виховання дітей закладає важливі знання та корисні звички, роблячи націю більш екосвідомою та відповідальною.

Призери конкурсу були обрані почесним журі у складі: Аратовська Євгенія, засновниця Impact Business «Україна без сміття» та експертка у сфері поводження з відходами; Байляк Марія, доктор біологічних наук; Ганаженко Данило, методист студії онлайн-освіти EdEra; Завидовський Богдан, вчитель природничих дисциплін та фахівець з біотехнологій; Засєкіна Тетяна, доктор педагогічних наук та старший науковий співробітник. 

Не потрібно бути ідеально екосвідомими, достатньо обрати одну дію й почати втілювати її в життя. Бо саме маленькі кроки призводять до великих змін. Цей принцип простежується в усіх проєктах учасників, і він є єдиним способом долати екологічні проблеми, — коментує Данило Ганаженко, член журі, методист студії онлайн-освіти EdEra. 

Перше місце: Вінницький ліцей №8

Світлина з сайту комунального закладу "Вінницький ліцей №8"

Ліцеїсти 8-11 класів під керівництвом вчителя Юрія Московчука створили прилад Eco-8, здатний частково забезпечити аварійне освітлення шкільного укриття у разі відключення освітлення. Пристрій був виготовлений із раніше використовуваних деталей, а всі частини, крім сонячної панелі, були зібрані власноруч. Це додатково дозволяє боротися з проблемою надспоживання.

Друге місце: Світловодський ліцей сучасної освіти «Інтелект»

Світловодський ліцей сучасної освіти «Інтелект» (світлина зі сторінки у Facebook)

Учні 7-8 класів, разом з керівником Людмилою Литус, озеленювали простір селища, а також самостійно живцювали та вирощували саджанці декоративних рослин. Екоініціатива спрямована на формування екологічних звичок серед учнів, а також на переконання оточення, що навіть невеликі зміни у побуті можуть допомогти у збереженні ресурсів планети.

Третє місце: Дніпровський ліцей №3

Дніпровський ліцей №3 (світлина зі сторінки у Facebook)

У своїй відеороботі школярі з вчителем Аліною Полосухіною представили 3D-макет енергоефективної та ресурсонезалежної школи, комфортної для дітей та працівників закладу. Концепція передбачає компостування, використання сонячних панелей, сортування відходів, а також встановлення у підлозі п'єзоелементів, що перетворюють механічну енергію від кроків учнів на електроенергію.

Переможець серед учнів початкових класів: Одеський ліцей №67

Одеський ліцей №67 (світлина зі сторінки у Facebook)

Учні 2 класу спільно з вчителем Людмилою Гибескул показали практичне економне споживання електроенергії школярами в побуті. 

Під час прийому робіт та їх оцінювання ми були приємно вражені інтересом до теми конкурсу та рівнем освіченості школярів у питаннях збереження природних ресурсів. Різниця в один або декілька балів при оцінці робіт свідчить про високу підготовку та знання учасників. Ми раді бачити, що завдяки вчителям та батькам учні українських шкіл мають глибоке розуміння важливості охорони довкілля. Усі робочі групи запропонували ефективні інструменти та дії, які вдало поєднали науку з креативністю, — розповіла Юлія Соколова, менеджер з маркетингу представництва «Epson Europe B.V.» в Україні.

Про попередні дії компанії Epson для української освіти

Останні 19 років Epson активно підтримує українську систему освіти, сприяючи її розвитку та відкриваючи новітні підходи до навчання за допомогою інтерактивного обладнання. За цей час компанія розробила методичні рекомендації щодо використання інтерактивних технологій у співпраці з ІМЗО МОН України, організувала конкурс для визначення найкращих методик використання цього обладнання в загальноосвітніх школах та надає підтримку вчителям через консультації з вибору сучасної техніки відповідно до наявних методик.

Запрошуємо переглянути відео з оголошенням результатів конкурсу.