Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Ефективні техніки зниження рівня тривожності: практикум для педагогів
»
Взяти участь Всі події

Бажаєте урізноманітнити урок і зробити його більш креативним та цікавим для учнів? Спробуйте розробити власний вебквест — завдання з певним сюжетом, виконане у форматі навчальної гри, для вирішення якого учням необхідно самостійно шукати підказки та відповіді, розв’язувати ребуси, головоломки тощо. Такий формат сподобається дітям різного віку, активізує їх розумову та пізнавальну діяльність, підвищить інтерес до навчальних предметів.


Створення вебквесту

Перейдіть до розділу Вебквести та натисніть кнопку «Створити вебквест».

0601zv6m-6bfc-940x233.pngЯк почати створювати вебквест

Після цього відкриється сторінка з шаблонами вебквестів. Ви можете переглядати їх за категоріями (наразі представлено понад 30 тематик на вибір) або всі одразу. Для роботи виберіть готовий шаблон зі списку запропонованих, натиснувши на нього.

0601zvf2-ebcc-500x211.gifШаблони вебквестів

В редакторі вебквесту виставте налаштування та сформуйте завдання. Розберімо кожен з цих етапів детальніше.

0601zxpf-f902-500x720.pngРедактор вебквесту


1. Основні налаштування

В блоці з основними налаштуваннями обов’язково вкажіть назву квесту, предмет, рівень завдань (клас, курс тощо), за бажанням завантажте зображення для обкладинки та опис для користувачів сайту. Задля дотримання академічної доброчесності додайте джерела використаної інформації.

0601zy6c-0994-500x632.pngОсновні налаштування


2. Налаштування проходження гри

Далі перейдіть до наступного блоку з налаштуваннями проходження гри та додайте опис (привітання на початку гри), що допоможе зорієнтуватися учням перед проходженням квесту.

Також оберіть потрібні параметри, що знаходяться праворуч, поставивши поряд з ними позначку ✅. Наприклад: виставте час, за який потрібно виконати всі завдання; обмежте кількість спроб для введення відповідей; додайте сертифікат; оберіть тип об’єктів, які будуть залучені у вебквесті; впишіть фрази, які підкажуть учням про наступні дії тощо.

0602012h-f1d7-500x418.pngНалаштування проходження гри


3. Створення завдань

В блоці створення завдань почніть додавати запитання до квесту, з якими будуть працювати учні.

Спочатку оберіть та натисніть на будь-який об’єкт з шаблону → нижче введіть текст в поле «Завдання, підказка або повідомлення при кліку на об’єкт» → якщо ви хочете, щоб учні надали відповідь на запитання, праворуч поставте позначку ✅ біля напису «Для перегляду цієї підказки учню потрібно ввести відповідь» → нижче вкажіть правильну відповідь для цього завдання → за потреби заповніть поле «Повідомлення або підказка після введення правильної відповіді» → внизу натисніть на кнопку «Зберегти». Повторіть по черзі попередні дії для інших об’єктів шаблону.

0602049u-3d29-500x266.gifСтворення завдання для вебквесту

Радимо використовувати всі можливості редактора в процесі створення завдань — завантажувати зображення та інші медіа, додавати кольоровий текст та фон, кнопки, лінії тощо.

060203vm-38d7-500x269.pngЯк додати медіа до завдання

Вигляд завдання з додаванням медіа

060204ex-e3f0-500x274.gifЯк виглядатиме завдання з медіа

Зверніть увагу: не обовязково додавати завдання до всіх об’єктів. Замість запитань ви можете вводити підказки, цікаві факти з теми, історичні довідки, визначення термінів або взагалі залишати предмети пустими.

Вигляд об’єкта з довідкою

060204f8-d224-500x274.gifЯк виглядатиме об’єкт з довідкою

Після оформлення шаблону обов’язково вкажіть об’єкт, який буде виходом з рівня або квесту. Для цього натисніть на об’єкт → нижче в додаткових налаштуваннях поставте позначку ✅ біля напису «Вихід з рівня» → оберіть умову для виходу з рівня, яку учням слід виконати для завершення квесту: ввести ключ; знайти і відкрити всі підказки (з відповідями та без); відкрити лише підказки з відповідями.

060203wt-8bff-500x965.pngНалаштування виходу з рівня

Вигляд об’єкта, який містить вихід з рівня

060204oz-cd32-500x274.gifЯк виглядатиме вихід з рівня під час проходження

Коли запитання та підказки будуть сховані за об’єктами, шаблон матиме такий вигляд: предмети будуть виділені помаранчевим кольором, а вихід — блакитним, як показано нижче.

060204qk-e977-500x405.pngАктивні об’єкти вебквесту

Якщо ви плануєте створити квест, який містить більше одного рівня (класу, кабінету тощо) із завданнями, натисніть «Додати рівень (кімнату)» та оберіть для нього шаблон. Коли учні віднайдуть останній ключ першого рівня, їх буде направлено до наступного рівня з загадками.

0602043p-2a40-500x435.pngЯк додати ще один рівень (кімнату) до вебквесту

Також у вас є можливість переглянути та протестувати, як буде виглядати вебквест для учнів, ще на етапі його створення. Для цього в редакторі вебквесту натисніть кнопку «Попередній перегляд». За потреби ви знову зможете повернутися до редагування.

0602044t-faf0-500x200.pngПереглянути та простетувати вебквест через попередній перегляд

Вигляд вебквесту під час проходження

06020528-f7a5-500x228.gifЯк виглядатиме вебквест під час проходження учнем


Як видати вебквест учням через Кабінет вебквестів

Натисніть кнопку «Провести вебквест» — для його проведення автоматично створиться окремий кабінет вебквесту.

060204w8-04c0-500x321.pngПризначити вебквест через Кабінет вебквестів

На сторінці кабінету вебквесту ви побачите такі блоки: посилання для проходження, керування вебквестом, інформація про проходження учасників.

060204zq-052d-500x443.pngЯк виглядає кабінет вебквесту

Щоб учні почали проходити квест, скопіюйте та надішліть їм посилання найбільш зручним для вас способом: посилання та код, пряме посилання, через сервіс Google Classroom, QR-код.

060204zc-3b4f-500x201.pngПосилання для проходження вебквесту


Як призначити вебквест учням в журналі

Відкрийте сторінку готового вебквесту → натисніть на кнопку «Призначити в журнал» → в новому вікні оберіть клас → вкажіть предмет, з якого ви хочете провести квест → відкриється сторінка журналу з обраним предметом.

0602053x-e6c9-500x215.gifПризначити вебквест в журнал

Або одразу відкрийте журнал, оберіть клас, відкрийте вкладку з предметом і виконайте наступні дії.

На сторінці журналу натисніть на клітинку з датою → оберіть «Видати завдання з бібліотеки» → у новому вікні додайте запропонований вам вебквест (якщо раніше ви призначали це завдання в журнал напряму зі сторінки матеріалу) або вкажіть категорію «Вебквест» і видайте інший серед своїх для проходження, натиснувши на його назву → вкажіть налаштування → збережіть через кнопку «Призначити вебквест».

Після того як квест буде призначено всім учням, у колонці з’являться позначки «галочки»  сірого кольору. Коли учні завершать проходження, позначки змінять колір — стануть помаранчевими.

0602054o-521d-500x231.gifПризначити вебквест через журнал


Переглянути приклад використаного вебквесту в бібліотеці: vseosvita.ua/1e-m2n