Що за химера? Так це ви ще не знаєте, що буде далі – суцільне… Ну, зараз побачите.
1. Назва
Двофазна дистанційна технологія навчання користуванню Фейсбуком. Робоча назва: "Залучи - ЩоБачив".
2. Концепція
Перша фаза орієнтована на учнів закладів середньої освіти (з 10 років). Друга на пенсіонерів. Мета: поширити користування Фейсбуком для реалізації соціальних завдань побудови європейської України.
3. Перша фаза
Назва: Залучи бабусю у Фейсбук.
Учні середньої школи навчають своїх бабусь і дідусів працювати у Фейсбуці. Можна не своїх, можна сусідів. Чи знайомих або родичів. Важлива умова одна: це має бути або пенсіонер, або особа, що вже наближається до третього віку навчання (за її власним відчуттям). Потенційним учням моє особисте запрошення: "Піонер, к боротьбі за справу Батьківщини, будь готовий!"
Учні навчаються навчати, пенсіонери навчаються використовувати Фейсбук.
Результат:
залучення однієї особи до одного з форумів Фейсбук (найкраще - власного класу учня) як програма-мінімум;
запровадження власного форуму (групи чи сторінки, найкраще - власного класу) як програма-максимум.
4. Друга фаза
Назва: Що я бачив у житті.
Пенсіонер має пригадати три най-най… враження свого життя і написати про них. Можна і не у Фейсбуці, можна у блозі, на якомусь сайті – то на вибір. Але посилання на цей текст має бути подане в форумі, де представлений учень, що виконав первинне навчання. Цей факт фіксує успішне завершення процесу.
Після завершення навчання його учасники (учень і пенсіонер спільно) одержують право запропонувати для проекту постійну назву і логотип.
5. До уваги педагогів
Ні, не тих, що думають вже про пенсію. Тих, що активно працюють, а може ще тільки починають свій професійний шлях. Пригадайте, будь ласка, в вас була наставниця? Ну коли ви тільки робили перші кроки в школі. Була досвідчена і поважна колега, яка вам допомагала практично освоїти, опанувати певні моменти в роботі з дітьми? Та напевне, що була. Може, вона вже на пенсії?