1. Виховуйте звичку готуватися систематично.
2. Починати виконувати завдання можна вже через 1,5-2 години після шкільних занять. Оптимальний час – з 15.00 до 17.00.
3. Привчайте дитину сідати до роботи без нагадувань.
4. Навчайте виділяти головне й другорядне, вміти зосередитися на головному.
5. Не забувайте нагадувати дитині повторити правила, які вивчили на уроках.
6. Привчайте дитину уважно й докладно записувати домашні завдання.
7. Складний матеріал уроку намагайтеся повторити з дітьми того ж дня, щоб відразу закріпити його та запам’ятати.
Допоможіть дитині виконати домашнє завдання з української мови правильно!
1.Перед виконанням домашньої вправи вивчіть з дитиною правило напам'ять.
2.Перевірте, чи може дитина навести власні приклади до вивченого правила.
3.Контролюйте, щоб дитина уважно читала умову вправи, зверніть увагу на граматичні завдання перед та після вправи.
4.Намагайтеся привчати дитину виконувати завдання охайно та каліграфічно.
5.Привчайте дітей користуватися довідниками та словниками, щоб уміти з’ясовувати значення незнайомих слів і висловів.
Допоможіть дитині виконати домашнє завдання з української літератури правильно!
1. Дуже уважно прочитайте прозовий твір, обговоріть з дитиною його зміст.
2. Обов’язково запитайте про автора і назву твору.
3. Спробуйте сформулювати тему і основну думку.
4.Обговоріть зображені у творі події.
5. Запитайте, які епізоди викликали у дитини найсильніші враження.
6. Попросіть розповісти, що сподобалося, а що ні, і чому.
7. Сформулюйте разом з дитиною кілька про героїв книги, їхні вчинки, цікаві випадки.
8. Зверніть увагу на мову твору, ілюстрації.
9.Запитайте, чим збагатив дитину твір, над яким питанням змусив задуматися, які ілюстрації дитина намалювала б після прочитання .
10.Задайте дитині запитання, які розміщені після твору. 11.Перевіряйте, чи дитина вивчила напам'ять терміни теорії літератури, виділені іншим шрифтом.
Пам'ятка щодо вивчення вірша напам'ять
Проконтролюйте, щоб дитина уважно двічі-тричі прочитала вірш.
Обговоріть з дитиною зміст твору, умовно розділивши його на смислові частини.
У кожній такій частині правильно визначте інтонацію, з якою будете читати, розставте логічні наголоси, визначте паузи та темп читання.
Нехай дитина навчиться читати вголос, дотримуючись цих вимог, спочатку кожну частину, а відтак увесь вірш.
Потім без допомоги тексту дитина повинна пригадати вірш, повторити кожну частину по пам’яті.
Двічі чи тричі дитина декламує увесь вірш.
Запам’ятайте: знання тексту вірша треба довести до автоматизму. Це дасть змогу зосередитися на виразності читання.