25 серпня 2021 о 14:09
0 0

ВИХОВНА РОБОТА

ВИХОВНА РОБОТА

Протягом 2020/2021 навчального року педагогічний колектив закладу працював над реалізацією основних положень Конституції України, Державної програми «Освіта: Україна XXI століття», Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті, наказу МОНМС України №1243 від 31.10.11 року «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України». Основні напрями виховання сплановані на виконання законів України «Про освіту», статті 8 закону «Про позашкільну освіту», «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 06.05.2001 № 433 «Про затвердження Положення про позашкільний навчальний заклад», Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 31.10.2011 № 1243, Концепції Нової української школи, Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641, наказів та інструктивно-методичних листів Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Харківської облдержадміністрації, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» з питань виховної роботи, постанови Міністерства освіти і науки про «Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок», постанови № 50 від 22.08.2020 «Про затвердження проти епідеміологічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)». Мета виховної роботи Барвінківського будинку творчості дітей та юнацтва: «Формування патріота і громадянина, національно свідомої, цілісної, гармонійно розвинутої особистості здатної до адаптації в суспільстві». Заклад позашкільної освіти працює над виховним вектором «Формування ключових цінностей засобами національно-патріотичного та художньо-естетичного виховання». Під час виховної роботи керівники гуртків застосовують елементи інноваційних технологій, вдосконалюють традиційні форми, прийоми, методи виховання, приділяють велику увагу формуванню ключових компетентностей вихованців закладу. Виховний процес у закладі здійснюється за основними орієнтирами виховання:

  • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

  • ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

  • ціннісне ставлення до праці;

  • ціннісне ставлення до природи;

  • ціннісне ставлення до культури і мистецтва;

  • ціннісне ставлення до себе.

Читайте також: