Літо, канікули, відпочинок… Але, не для моїх непосидючих учнів. Тож, цього разу, було вирішено дослідити джерела околиць нашого міста. Розпочали ми з обстеження лівого берега річки Случ, а саме місцевості, що має назву «мокрий берег». В ході експедиції діти виявляли джерела, позначали їх на карті, фотографували та описували. Гідрологічні дослідження виконували на прикладі одного з них. Особливу увагу приділили розрахункам та визначенню витрат води поплавковим методом. В ході роботи учні здобули такі знання та навички:
Визначення географічноі привʼязки обʼєкту;
Замір довжини створу;
Запуск поплавків;
Замір площі перерізу верхнього та нижнього створу;
Визначення середньої ширини перерізу створу;
Промір глибини верхнього і нижнього перерізу створу;
Розрахунок витрат води;
Заповнення облікової картки.
В рамках експедиції було прибрано прилеглу територію від побутового сміття та розчищено саме джерело.
Власні світлини.