Уточнимо: директор школи і шкільна ж таки газета. Є про що поговорити? Зараз побачимо. Але формат буде досить несподіваний: Інтернет-екскурсія. Поїхали?
Долинська
Про газету тут ми визначились досить очікувано.
До речі, от ще про газету і НУШ – вже не з директорського, а з загального вчительського форуму.
Дрогобич
А тут результат такої розмови був дещо неочікуваний, а може й просто вражаючий. Для тих, хто лінується ходити на посилання, я його покажу:
Ні, діло не в тому, що результат стовідсотковий. Ви уважніше погляньте: лише один голос. Ну, звісно, ініціатора голосування. А форум – це ж близько трьох сотень учасників – промовчав. Сказати чесно, саме тут і виникла ідея подивитись, а як в інших директорських спільнотах ставляться до газети?
Це сторінка і питання з газетою не обговорювалось. Втім це дотепер, а можна ж цю тему започаткувати? Так і зробили. На цій сторінці є розділ Згадки і ці пости йдуть в смужку, то може хтось зацікавиться.
А за два дні мене вже тут і забанили. Ну щоб не заважав дурними запитаннями.
Це приватна група, в яку мене не взяли. Відтак нічого сказати про ставлення форуму до питання не можна.
Тут про газету дещо є. Щоправда, не зовсім в тему, бо ж не та газета, не шкільна – галузева. І це погано. Але є добра новина, бо пост від моєї ФБ-знайомої, то от вже і спільний інтерес виявився.
І тут є про газети. Хоч не ті, що нас цікавлять. Але ж є люди, які тему якось чіпляють? Встановимо творчий зв’язок.
Ні, тут теж нема про газету. І написати нічого не можна, бо і сюди мене не прийняли. Ні, формально так, але…
За два дні нічого не змінилось. Мабуть, не до тих форумів?
Далі буде
Ні, не продовження екскурсії, вона вже завершена. Далі будуть практичні вправи, домашнє завдання, а ви як хотіли? Навчаємось протягом життя.
1. Для початку треба пройтись ще раз по всіх посиланнях, додатись до тих клубів, подивитись, що там і про що, а головне – про все це подумати. Так, це навчання в найкращому форматі саме для дорослих: на конкретних прикладах з досвіду колег. Термін виконання не обмежений – це ж дистанційка, обирайте зручний режим, куди нам поспішати?
2. Далі треба залучити до читання своїх колег – краще двох-трьох. Ще краще, як серед них буде директор закладу освіти. Обговорити проміж себе побачене в тих форумах. І це теж навчання. Бо без обговорення, без осмислення побаченого ефективність суттєво нижча. Не знаєте, з ким поговорити? Див. п.1. Так, ви ж тепер член таких потужних спільнот – пишіть в форуми, вам обов’язково відповість хтось досвідчений і готовий до спілкування. А то напишіть комент прямо при цьому тексті. А то в приват автору пишіть. Головне не зупинятись на перших враженнях, висловлювати сумніви, вдосконалювати критичні формулювання. І це вже не навчання, це вже розвиток в результаті навчання. І особистий, і конкретного закладу освіти – вашого – і галузі. Ну і країни, а як же, ми ж в школі її майбутнє формуємо і якась його частка залежить від кожного з нас особисто.
3. Нарешті треба запустити власний Клуб директорів – міста, ОТГ, можна району – що вам ближче. І там поставити на обговорення перше питання: про шкільну газету. Як же їх краще запускати – спочатку в кожній школі, а потім вже в місті чи навпаки? Тобто спочатку міську чи районну, а далі вже переходити в конкретні заклади освіти?
Де запускати? Та на власній сторінці, своєї школи. А запустити – це просто зробити відповідну нову групу і запросити колег, рівно п'ять хвилин роботи. Чи й сторінку, як її ще нема. Рішення місцевої ради чи листа з Міністерства не треба. Є бажання, то зреалізуйте його. Ні, як нема, то, звісно, тут вже нічого не зробиш.
І це теж навчання. Практика. Критерій істини, як вважають філософи.
І як все це відбудете (а може і не все), то розкажете потім про свій досвід. Ви ж читали, дивились, скористались здобутками згаданих Клубів – то за вами боржок, треба повертати його колегам, в яких ви навчались протягом цього заходу.
30.12 ми мали тут 58 переглядів і жодної відповіді. Втім, одна з колег таки відгукнулась і тоді я замінив картинку при цьому тексті. Як саме не скажу, але хто бачив, знає, чому. Ну а на 127 переглядах процес зупинився. Без жодних реакцій з боку читачів.