Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Дитяча тривожність: стратегії допомоги
»
Взяти участь Всі події
24 вересня 2023 об 11:56

Директор-блогер

Маю попередити, що це не просто собі текст у блозі – це три в одному.

По-перше, продовження розмови про директора НУШ. Чи СтаРШ.

По-друге, знайомство з Жовківською шкільною газетою в директорській стадії її запуску. Як так? Ну от так вийшло

Ну і, нарешті, запрошення в Клуб директорів, бо там бракує людей з вмінням і бажанням писати в тому форумі.

Ну от, тепер до справи.

Теорія

Всі ми знаємо, що директор НУШ – це лідер. Він знаходиться у постійному контакті з триєдиним колективом школи (педагоги-діти-батьки), територіальною громадою, професійною спільнотою, органами управління освітою, науковцями. Він аналізує поточний стан справ, формує бачення майбутнього, доносить його до аудиторій. Дуже різних, бо ж і питання розвитку школи різні. Відтак він має блог на Всеосвіті, в регіональних ЗМІ, в шкільній газеті. І відповідно до рівня тої чи іншої проблеми або рівня пропонованих рішень, підходів ставить свої авторські тексти по тих чи інших блогах. А потім їх обговорює у відповідних форумах. Бо ж написати – це половина діла, треба ще пересвідчитись, що тебе почули і зрозуміли.

Це я так думаю, це так я сприймаю концепцію НУШ в застосуванні до інформаційного поля директора. Яке він і створює як лідер.

Практика

Заходимо на Всеосвіту з запитом «директор школи» і одержуємо потужний перелік в 2644 прізвища. Рухаємось, звертаючи увагу на те, чи є у колеги блог? Як думаєте, скільки директорів мають блог на Всеосвіті, який процент? Та хоч би Фейсбук-акаунт, бо це ж теж блог. Ну, спартанський за стилем, але ж блог. Тим більше, що дає ключ до сторінки школи, де ж, власне, і мають обговорюватись всі найважливіші її проблеми. Ну, це знов повертаємось до мого бачення.

А я відокремив 12 (!) адресатів і запросив обговорити цей текст. Цікаво мені своє бачення, так би мовити, звірити з тим, що думають директори-блогери. Ну і, звісно, залучити їх до згаданих вище аудиторій. Чи спільнот.

Читайте також: