Картки стануть у нагоді й учителям-початківцям, і досвідченим педагогам, допоможуть урізноманітнити освітній процес, досягнути ефективних результатів у формуванні навичок діалогічного мовлення.
Побудуйте дискусію «Книжка вчить як на світі жить»
Чи згоден ти, що треба обережно користуватися книжками?
А чи знаєш ти, скільки людей брало участь у створенні кожної книжки? - Мені відомо, що … ___________________________________________________ Що ти зробив би, побачивши, що погано поводяться з книжками?
А чи є в тебе улюблені книжки? - ____________________________________________________________________ Як ти вважаєш, чому хто багато читає, той багато знає? - ____________________________________________________________________ |
Побудуйте дискусію «Якщо хочеш бути здоровим»
Як ти вважаєш, чи складно зберегти здоров’я?
Ти думаєш можна захистити себе від шкідливих звичок?
|
Побудуйте дискусію «Щоб узимку не хворіти, треба гартуватись»
Як ти вважаєш, як треба загартовуватися?
А яким засобом загартування ти віддаєш перевагу? - Чи згоден ти, що загартовуватись треба обережно? - Я згоден, тому що ____________________________________________________ - Як ти думаєш, що краще: посидіти з іграшкою в кімнаті чи погуляти на свіжому повітрі? - Значно корисніше ____________________________________________________ - А як ти думаєш, чи потрібно людині ходити босоніж, якщо у неї багато взуття? - Звісно, що __________________________________________________________ |
Побудуйте діалог «Навчання і труд поруч ідуть»
Чи легко тобі дається навчання? Що найскладніше?
Як ти думаєш, як можна підвищити працездатність?
Чи впевнений ти у своїх знаннях? Як ти їх оцінюєш?
Чи в повну міру своїх можливостей ти навчаєшся?
Як вважаєш, за яких умов ти навчався б краще?
Чи охоче ти виконуєш домашнє завдання? |
Побудуйте діалог «Людина починається з добра»
Чи завжди добро перемагає над злом?
Хто твій герой, як приклад наслідування?
|
Побудуйте діалог «Будь природі другом»
Чи можемо ми щось зробити для збереження нашої природи?
Чи треба кожній людині піклуватися про природу?
Вислови свою думку, що значить бути природі другом? - __________________________________________________________________ |
Побудуйте діалог «Мій внутрішній світ»
Чи можна розпізнати добру й злу людину за одягом або зачіскою?
Чому, про одних людей говорять, що в них душа добра, а про інших, навпаки – душа зла, погана?
Як думаєш, в яких випадках кажуть: «Болить душа»?
А чи можеш згадати, коли у твоїй душі був сум, а коли радість? - ___________________________________________________________________ Ти хороша людина? Чому так вважаєш? - ___________________________________________________________________ |
Побудуйте діалог «Щастя – це стан душі»
Чи вдалося тобі почуватися щасливим? Що ти для цього робиш?
А що тобі потрібно, щоб почуватися щасливим? - Що б ти порадив засмученій людині? - ____________________________________________________________________ Чи можеш ти сприяти поліпшенню свого настрою? Як саме? - ____________________________________________________________________ |