Протягом березня-квітня 2025 року серед здобувачів освіти ліцею №39, більшість із яких поглиблено вивчають англійську мову, а також опановують німецьку або французьку як другу іноземну, було проведено серію заходів та тематичних уроків, присвячених виучуваним іноземним мовам, з метою підвищення обізнаності про історію та культуру їх народів-носіїв, а також про розвиток і важливість багатомовності у сучасному світі.
До Міжнародного дня французької мови, який відзначається 20 березня, у ліцеї №39, де французьку мову з 5 класу як другу іноземну вивчають понад сто учнів, для знавців та поціновувачів французької мови й культури було проведено онлайн-олімпіаду (вчитель французької мови Артеменко Інна Олександрівна). Більше 30 учасників з 6 по 11 клас здобули у цьому змаганні І, ІІ, ІІІ місця.
Учні 3-А та 6-Б класів (вчитель англійської мови Терещенко Катерина Олексіївна) взяли участь у змаганні "The Spelling Bee Contest". Конкурс було спрямовано на виявлення та розвиток академічних здібностей у дітей молодшого та середнього віку, де перемогу здобули Ємельянова Аліса та Мішина Маргарита (3-А), а також Нороха Михайло та Романчук Катерина (6-Б). Під час змагань діти блукали у словесному лабіринті на швидкість, виконували вправи на сприймання слів на слух, шукали орфографічні помилки, визначали німі букви в словах. Попри повітряні тривоги, діти проявили зацікавленість, активно підтримували одне одного та прагнули показати найкращі результати.
Ігровий урок-квест до Великодня було проведено в 4-А та 4-Б класах (вчитель англійської мови Яковенко Дарина Василівна). На уроці діти поринули в атмосферу гри, креативу й командної роботи, вони працювали в групах, переглядали тематичні відео, виконували інтерактивні завдання, вивчали великодню лексику й драйвово порухалися, імітуючи великодніх кроликів.
Учні 5-А та 5-Б класів (вчителі англійської мови Козіна Світлана Миколаївна та Долгополова Валентина Захарівна) також занурилися на своїх уроках англійської мови в атмосферу Великодня та досліджували традиції святкування цього свята в Україні та англомовних країнах. Діти працювали з картками, виконували індивідуальні завдання та брали участь у груповій роботі, розмальовували малюнки з писанками, розгадували кросворди та ребуси, демонстрували та захищали власні проєкти. Вчителі виховували в них почуття поваги до національних традицій.
Також з нагоди Великодня учні 10-В класу взяли участь у тематичному квесті з пошуку солодощів (вчитель англійської мови Хом'ячук Аліна Володимирівна). Діти працювали в командах і мали розгадати 7 римованих загадок англійською мовою та знайти підказку - місце, де потрібно шукати солодощі. Переможцями стали дві команди, які одночасно знайшли ключ до квесту й отримали свій приз.
Учням 10-Б класу (вчитель англійської мови Громова Оксана Сергіївна) було запропоновано відео-челендж, під час якого вони створювали англійськомовну відео-рекламу нашого закладу з метою залучення нових учнів до ліцею.
До Дня англійської мови, який відзначається 23 квітня, було проведено інтерактивний урок англійської мови у 7-Б класі (вчитель англійської мови Артеменко Інна Олександрівна), під час якого учні дізналися про шість офіційних мов Організації Об'єднаних Націй та дати, визначені днями кожної із цих мов, та подискутували про те, в яких країнах світу люди говорять англійською як державною мовою, скільки налічується слів у сучасній англійській мові, які слова мають найбільшу кількість значень та яке речення є найкоротшим у англійській мові. Також вони познайомилися з деякими найбільш відомими творами видатного англійського драматурга Вільяма Шекспіра, переглянули цікаве відео про святкування днів офіційних мов ООН та дізналися, які слова англійської мови було винайдено саме Вільямом Шекспіром. Наостанок їм було запропоновано пройти онлайн-квіз з метою перевірки рівня засвоєння здобутих на уроці знань.
На уроках німецької мови було проведено двомовну відео-екскурсію німецькомовними країнами (вчитель німецької мови Фандей Катерина Миколаївна), для створення якої було використано технології штучного інтелекту. Переглянувши цікаву інформацію, учні виконували інтерактивні вправи з використанням своїх мобільних пристроїв.
Проведені уроки та заходи не лише продемонстрували важливість вивчення іноземних мов, а й згуртували учнів навколо спільної мети - пізнання культури інших народів та розширення власного світогляду. Вони стали яскравим прикладом того, як навчання може стати цікавим, творчим та надихаючим. Сподіваємося, що такі ініціативи залишатимуть помітний слід у шкільному житті та мотивуватимуть учнів до нових мовних звершень!