Друзі, дуже сподіваюся, що зможу потішити вас цими надзвичайно позитивними стікерами для вербального оцінювання, що можна використовувати у месенджерах Viber, Telegram, Facebook та інші.
Всі стікери вже завантажені у десять стікерпаків в нашому Вайбері. Тож, ви можете просто перейти у Вайбер Всеосвіти та завантажити собі готові стікерпаки й одразу їх використовувати.
Як використовувати готові стікерпаки в Вайбері, я спробую показати на цих скрінах.
Скріни робила саме через телефон.
Натисніть на стікер. Відкриється вікно з налаштуваннями. Оберіть кнопку «Отримайте» після чого відкриється стікерпак, який можна безкоштовно завантажити.
Або ви можете завантажити всі стікери з бібліотеки та самостійно їх встановити у свій месенджер Вайберу. Далі покрокова інструкція.
Перше, що вам потрібно зробити, завантажте «Стікери для месенджерів Viber, Telegram, Facebook та інші».
Друге, розархівуйте стікери у будь-яку теку на комп'ютері. Зробити це дуже просто, натисніть правою стороною мишки на архів зі стікерами та оберіть розархівувати їх у поточну теку, або у нову, як у мене на скріні.
Після розархівування всі 240 стікерів будуть доступні для використання.
Трете, використовуйте стікери за призначенням, або просто як мотиваційні зображення для учнів.
Далі, якщо є бажання встановити свої власні стікерпаки у Вайбері, перейдіть у Вайбер та натисніть на іконку кошеня біля поля з повідомленням.
Натисніть праворуч на стрілку вгору, а потім на значок додавання нових стікерів. Все по черзі позначено на малюнку цифрами 1,2,3.
Після цього у вас відкриється віконце, де потрібно вказати назву стікерів, опис та можливість завантажити не більше 24 стікерів в один стікерпак. В результаті, якщо ви додасте всі стікери, у вас вийде 10 стікерпаків по 24 стікери.
Всі додані стікерпаки я назвала «Стікери від Всеосвіти #1/10
Нагадую, ви можете встановити всі готові стікерпаки на сторінці спільноти Всеосвіти у Вайбері.
Також ви можете роздрукувати ці стікери на клейовому папері для створення власних мотиваційних наліпок для вербального оцінювання. Просто оберіть ті стікери, що хочете роздрукувати та в налаштуваннях оберіть галочку «Припасувати зображення до рамки» та кількість зображень на одному аркуші. Я обрала 9 зображень на аркуш, це оптимально зручний розмір.
Коли ви обираєте «Припасувати зображення до рамки», то стікери не обрізатимуться, а друкуватимуться саме квадратної форми, як має бути.
Погодьтеся, це дуже зручно, обрати саме ті зображення, що вам потрібні для теми та надрукувати бажану кількість.
Для створення цих чудових стікерів я використала ілюстрації неперевершеної Lyudmyla Kharlamova. Я просто обожнюю творчість пані Людмили та вважаю її однією з найкращих сучасних ілюстраторок дитячих малюнків.
Ви звернули увагу на шрифт? Шрифт для стікерів я використала з українським характером — шрифт Galushki від Дмитра Растворцева.
Тож, 240 стікерів так і просяться аби ви їх завантажили та використовували у роботі з вашими учнями/студентами.
Звичайно, використання цих дійсно класних стікерів безмежне, тому звертаюся до всіх небайдужих: не передавайте ці стікери третім особам, а надайте посилання на цю сторінку, або іншу сторінку де ці чудові стікери можна завантажити: https://vseosvita.ua/2.cm7l
Всі мої стікери абсолютно безкоштовні. Я б дуже хотіла побачити, як ви використовуєте їх зі своїми учнями! Будь ласка, позначте мене або ВСЕОСВІТУ у ваших соціальних мережах, якщо будете публікувати фотоматеріали з використанням цих стікерів.
Дозволено:
для використання зі своїми учнями/студентами в будь-яких месенджерах та на або в уроках;
копіювати для зберігання на особистих носіях інформації;
робити доступними картки у захищеному цифровому просторі, до якого маєте доступ лише ви та ваші учні/студенти;
копіювати та наслідувати ідеї для створення власних подібних матеріалів.
Не дозволено:
комерційне використання;
копіювання елементів матеріалу для розміщення в інших матеріалах;
копіювання та повторне використання з метою розповсюдження в інтернеті;
передавати колегам завантажені картки. Можна передавати лише посилання на першоджерело стікерів;
розміщувати стікери на вебсайтах тощо.