Бібліотека вебквестів
75
90
0
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Привіт, любі друзі! Сьогодні Вам потрібно пройти цей веб-квест для повторення та систематизації отриманої інформації, вивченої на уроках інформатики . Для цього Вам потрібно шукати предмети, пов'язані із комп'ютерними пристроями. Клацнувши на одного з них, Вам потрібно відповідати на питання, щоб переходити на інші локації та в кінцевому результаті вибратись із кімнат. Бажаю успіхів!
Підказка: при введенні ключа використовуй тільки МАЛЕНЬКІ БУКВИ, щоб ключ точно підійшов!
Отож, перший потрібний предмет ми називаємо "кишеньковим комп'ютером" . Знайди його та виконай завдання!
Цей рівень містить 4 інтерактивні об'єкти:
1 вихід.
3 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Я дуже рада, що ти швиденько виконуєш завдання квесту! Завдання №4
Назви один із найчастіших методів словесного методу навчання на уроках інформатики.
Чудово! Ти переходиш на нову локацію! Приступивши до неї шукай предмет, за допомогою якого ми виводимо звук у навколишнє середовище.
Підказка: цей предмет знаходиться праворуч.
Питання №1.
Які бувають способи викладу інформації?
Тобі вдалося! Наступне завдання для тебе- знайти предмет, який люди використовують як пристрій зберігання потрібної інформації, обери його, а тоді дай відповідь на питання!
Ти знайшов правильний об'єкт! Тож питання №2
Яка наука вивчає інформацію та інформаційні процеси в природі та суспільстві; методи та засоби пошуку, збирання,одержання,опрацювання,зберігання подання,передавання інформації та управління інформаційними процесами?
Так тримати! Наступний крок- знайди предмет, завдяки якому можна прослуховувати аудіоматеріали!
Ти справилась! Завдання №3
Напиши одну із змістовних ліній підручника інформатики.
Підказка (ця змістова лінія пов'язана із заданням послідовних дій для виконання завдань)
Правильно! Наступне завдання- знайди предмет за допомогою якого ми можемо керувати курсором комп'ютера!
Цей рівень містить 2 інтерактивні об'єкти:
1 вихід.
1 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Це мікрофон! Отже останнє завдання!
Введи назву програмного забезпечення, яке допомагає дітям вивчати букви алфавіту. Наголошую- все з маленької букви!
Ти пройшла квест!!!! Радо вітаю тебе із тим, що ти змогла повторити вивчений матеріал з предмету Методика навчання інформатичних технологій у початковій школі!
Так, це колонка! Питання № 5
У якому році виникло поняття Веб-квест?
Підказка
В ребусі заховано число, яке складається з перших двох цифр року виникнення вказаного поняття, третя цифра така ж сама, що і друга, а остання цифра є останньою цифрою нашого року народження)
Ти справилась! Останній крок до проходження квесту- розшифруй ребус та знайди отриманий предмет у студії.
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: