Бібліотека вебквестів
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Привіт, давай знайдемо вихід з цієї кімнати)
Правила гри такі:
Необхідно знайти 5 слів-підказок, кожна з них допоможе тобі швидше віднайти іншу. Давши відповідь на запитання ти будеш отримувати підказку. Крім того з віднайдених слів потрібно скласти ключове слово - шифр, щоб вибратися з кімнати.
Успіхів! Поспішай, часу обмаль.
Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
4 сповіщення.
1 сповіщення з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
для закінчення квесту введи слово-ключ
ти завершив квест
макет вирювнювання по *****
перша літер відгаданого слова а є четвертою літерою ключа
Заголовкові дані , що розміщуються над текстом
2 літера відповіді є 3 і 7 літерами ключа
розгадай ребус
Перша літера слова буде шостою літерою ключа
**** сторінки – це пустий простір між даними та краями друкованої сторінки.
Перша літера відгаданого слова буде першою літерою ключа
Внесення змін до раніше створеного тексту .
перша літера розгадки буде другою і восьмою літерами ключа)
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: