Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Олімпіади від Всеосвіти як інструмент розвитку творчого потенціалу й мотивації до навчання
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Середовище програмування

08.12.2021
0 0
8 Клас
1 рівнів
3 підказок
Час виконання: необмежений

297

71

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Привіт, друже. Я ніяк не можу вийти з цього автобуса, моїх знань не достатньо. Можливо ти справишся, єдине що я точно знаю, що перша підкаска криється у рюкзаку.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Мета цієї гри: знайти всі підказки, додаткові ключі та вийти з вебквесту.

Рівень №1 — Шкільний автобус переглянути шаблон

Цей рівень містить 4 інтерактивні об'єкти:

1 вихід.

3 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/4 Рюкзак помаранчевого кольору  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

це спеціальна програма, яка перетворює вихідну програму, написану мовою програмування високого рівня, на програму, написану машинною мовою, «зрозумілою» комп’ютеру

Ключ:
Компілятор
Повідомлення після введення ключа:

Ура!!!! Ти успішно пройшов квест!!!!

Мітка №2/4 Рюкзак синього кольору Завдання з відповіддю
Завдання:

набір символів, які можуть використовуватися під час створення програм.

Правильна відповідь:
Алфавіт
Відповідь на завдання:

Молодець, все вірно, шукай наступну підказку у тому предметі без якого ти можеш впасти стоячи під час руху автобуса

Мітка №3/4 Поручень 5 Завдання з відповіддю
Завдання:

це будь-який вплив на елемент керування в активному вікні, зокрема, при клацанні кнопки миші чи натисканні клавіші клавіатури

Правильна відповідь:
Подія
Відповідь на завдання:

Молодець, все вірно, шукай наступну підказку у тому предметі ......на якому ти, і стоїш ,і можеш одночасно переміщатися швидше у школу

Мітка №4/4 Скейтборд Завдання з відповіддю
Завдання:

Проект у Lazarus складається з набору програмних одиниць

Правильна відповідь:
Модуля
Відповідь на завдання:

Чудово!!!

Рефлексія від 8 учнів

Сподобався:

5 3

Зрозумілий:

5 3

Потрібні роз'яснення:

6 2
Рекомендуємо

Мова програмування Python

Мова програмування Python

64

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
7—8 клас

35 грн

Середовище Scratch повторення

Середовище Scratch повторення

136

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
4—7 клас

40 грн

Алгоритми в середовищі Scratch.

Алгоритми в середовищі Scratch.

200

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
5 клас

35 грн

Мова програмування та структури даних. 10 клас

Мова програмування та структури даних. 10 клас

207

Аватар профіля Токар Юлія Валеріївна
Інформатика
10 клас

50 грн

Вебквест "Scratch-команія"

Вебквест "Scratch-команія"

227

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
6 клас

100 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

969

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

880

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

538

Аватар профіля Гулій Олена Федорівна
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

256

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

463

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас