Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
LEGO-технології як засіб розвитку та підтримки учнів з ООП в інклюзивному середовищі
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Самооцінка

28.01.2025
0 0
Дорослі
1 рівнів
8 підказок
Час виконання: необмежений

25

55

0

3

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Доброго дня, пропоную пройти квест.

Спочатку натисни на монітор.

Рівень №1 — Безлад на робочому столі переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

3 сповіщення.

5 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Paper 3  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:
  • складіть губи «качечкою», після чого потрібно розтягнути їх в усмішці. Язиком – до слизової з одного боку і з іншого. Повторювати таку вправу потрібно до 20 разів;

  • малюйте «годинникову стрілку» язиком в закритому роті. Рухати їм потрібно швидко, спочатку в одному напрямку, потім в іншому. Додатково можна сильно надувати щоки, але не розмикати губ;

  • Пограйте зі складами.

    Пабба - поббо - пуббу - поббе - пибби - пибби

    лра – лро - лру - лре - лри -лри

    рла - рло - рлу - рле - рли - рли

  • Прочитайте й обдумуйте гекзаметр, складений А. В. Прянишниковим.

    Завдання:

    1. Для розвитку стійкості голосу починайте читати перший рядок гекзаметра монотонно на середній висоті, потім, зробивши добір повітря, продовжуйте читати другий рядок - також монотонно й на середній ноті, потім третій і т.і. Стежте, щоб голос не тремтів, не гойдався, увесь час був рівним, на одній і тій саме ноті.

    2. Для розвитку висоти голосу перший рядок гекзаметра вимовте на
    найнижчий для вас ноті, другий рядок вищим тоном - до найвищої для вас ноти.
    Потім по гамі назад.

    1. Для розвитку сили голосу перший рядок читайте пошепки, другий - голосніше, третій ще голосніше й т.д., але не кричіть. Потім назад - до шепоту.

    2. Для розвитку темпу починайте читати перший рядок повільно, другий швидше, третій ще швидше... Потім назад.

    Твердо запам'ятай, що перш, ніж слово почати у вправі,

    Треба клітку грудну розширити злегка й при цьому

    Низ живота підібрати для опори дихальної звуку.

    Плечі під час подиху повинні бути в спокої, нерухомі.

    Кожний рядок вірша говори на одному видосі.

    І простеж, щоб груди не стискувалися протягом мовлення.

    Тому що при видиху рухається тільки сама діафрагма.

    Закінчивши читання рядка, не поспішай з переходом до наступного: Витримай паузу коротку в темпі вірша, у той же час Повітря частину добери, але лише користуючись нижнім диханням. Повітря стримай на мить, потім уже читання продовж. Чуйно стеж, щоб кожне слово було почуте: Пам'ятай про дикцію ясну й чисту на сполучених звуках Рот не лінуйся відкривати, щоб для голосу шлях був вільний Голосу звук не повинен бути з глухим, придиховим відтінком Голос і в тихому звучанні повинен зберігати металевість. Перш ніж: робити вправи на темп, висоту й гучність, Потрібно увагу направити на рівність і стійкість звуку: Пильно слухай, щоб голос ніде не тремтів, не гойдався, Видих вести ощадливо - з розрахунком на цілий рядок. Зібраність, дзвінкість, леткість, стійкість, повільність, Плавність - от що уважним слухом спочатку шукай у вправі.

  • ПРОЧИТАВШИ ці вправи ви можете пройти тест на перевірку вашої самооцінки.

  • Ключ до виходу дуже простий ціннуйте та розвивайте себе.

Ключ:
ціннуйте та розвивайте себе
Повідомлення після введення ключа:

Ти- молодець, відкрий посилання з печивом.

Дякую, що приєднався до квесту.

Мітка №2/9 Monitor Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Підвищення самооцінки та впевненості у собі

Саме ця тема розкривається в цьому квесті, ви знайдете необхідну інформацію для себе, виконаєте певні завдання та знайдете ключ який відкриє ваш внутрішній стан.

Першу інформацію ви знайдете натиснувши на клавіатуру.

Мітка №3/9 Keyboard Завдання з відповіддю
Завдання:

.............................. – оцінка особистістю самої себе, своїх можливостей, особистісних якостей і свого місця серед інших людей. Так, будь-яка діяльність особистості нею відразу ж і оцінюється, навіть якщо ми самі цього не помічаємо. Така оцінка зазвичай відбувається в системі «Я-Інші», тобто через порівняння себе з іншими людьми. На думку багатьох дослідників, саме ...........................багато в чому визначає взаємини з оточуючими, критичність, вимогливість до себе, ставлення до успіхів та невдач.

Щоб перейти далі ви повині написати слово яке відсутнє.

Написавши слово зазерніть чи полита ваша квітка на робочому столі.

Правильна відповідь:
Самооцінка
Мітка №4/9 Plant Завдання з відповіддю
Завдання:

В цілому можна сказати, що самооцінка – це фундамент на якому формується особистість, наша впевненість. Якщо взяти до прикладу кітку, то якщо грунт у нього слабкий та ненасичений квітка не дасть коріння, і навпаки, якщо грунт поживний спочатку вона почне формуватися та рости але не забувайте так як ми її поливаємо і чим найголовніше, так вона і квітне. І так само з нашою самооцінкою : якщо вона буде низька, то у нас не буде того внутрішнього стержня, на якому будується наша особистість, не буде впевненості.

0603hu0m-cdd2-940x198.pngРозгадавши ребус, попийте кави та будьте уважними до того, чим ви себе наповнюєте......

Правильна відповідь:
впевненість
Мітка №5/9 Cup Завдання з відповіддю
Завдання:

Думайте позитивно і відмовтеся від поганих думок. Часто ми самі себе налаштовуємо на провал: на труднощі , на невдачі, мовляв «у мене нічого не вийде». Тому більше думайте про хороше. У випадку навіть незначних успіхів хваліть себе, подумки кажучи: «Молодець!», «Розумниця!», «Добре вийшло!». Говоріть собі гарні слова використовуючи афірмації. Зробіть це своєю звичкою.

Помічайте свої досягнення і хваліть себе. Часто ми наші досягнення списуємо на волю випадку, а зате невдачі вважаємо виключно нашою виною. Досить так до цього ставитись. Кожен з нас здатен на багато що, і кожен з нас робить багато кожен день. Тож помічайте свої досягнення і хваліть себе за них.

Код до наступних порад це колір який є першим у веселкі

також в папці такого кольору наступне завдання

Правильна відповідь:
Молодець, Розумниця
Мітка №6/9 Folder Завдання з відповіддю
Завдання:

Використовуйте свої сильні сторони. Візьміть блокнот і напишіть 20 речей, в яких ви класні. Це може бути досить просте, наприклад: мені ніколи не лінь мити посуд, я без проблем вчасно приходжу на роботу, або я вмію радіти життю, або я не дратуюсь, коли поруч зі мною вередують діти . Якщо у вас не хватає фантазії, запитайте у когось із рідних чи друзів. Часто зі сторони видніше те, у чому ви сильні. Після того, коли ви зрозумієте свої сильні сторони, вам буде легше їх підкреслювати, і знаходити для себе таку діяльність, щоб показувати себе з найкращої сторони. Час від часу перечитуйте цей блокнот, щоб додати собі настрою. Приймайте компліменти.

Написавши 20 речей треба замислитися чи важко вам було писати?

Які емоції ви відчували під час написання?

Наступне завдання ви зможете відкрити у предметі за домомогою якого ви чуєте музику, ключ до нього це прийняття компліментів

Правильна відповідь:
Прийняття компліментів
Мітка №7/9 Headphone Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Спробуй змінити думки на позитивні

Позитивні думки допомагають нам зберегти самоконтроль і знайти ефективне рішення. Негативними думками ми налаштовуємо себе на провал: на труднощі, на невдачі, мовляв «у мене нічого не вийде» і цим самим поглиблюємо стрес. Але якщо ми налаштуємо себе на негатив, то так і вийде. Подібні установки можуть зачинити перед нами багато дверей. Тож давайте повчимося змінювати негативні думки на позитивні. Замість «У мене нічого не вийде» спробуємо сказати так:«Я зроблю все, що в моїх силах, а якщо не вийде, я це переживу»; Замість «Я не зможу грати на фортепіано» сказати так: «Я поки не навчилась грати на фортепіано». Замість «Я ніколи не зможу розповісти йому» сказати так: «В даний момент я не знаю, як йому про це сказати»;

будь уважним до себе, та почни змінюватися

наступне, що ти маєш відкрити це телефон

Мітка №8/9 Phone Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Замінимо негативні установки на позитивні

  • «Усе пропало» - «Це не кінець світу»

  • «Я безнадійна людина» -........

  • «Марно намагатися щось зробити»- ....................

  • «Це безнадійно». .............................

  • «Я постійно в тривозі за своє майбутнє» - ..............................

  • «Я поганий вчитель» - ....................................

  • «Мені ніколи відпочивати» - ................................................

  • «У мене завжди не вистачає грошей» -.................................................

Наступна вправа на папер бежевого кольору

Мітка №9/9 Paper 1 Завдання з відповіддю
Завдання:

Вправа "Рука Допомоги"

У професійній діяльності будь-якої людини бувають складні ситуації, труднощі, непорозуміння. Ось зараз ми це продемонструємо. Хід вправи. Вибирається один із учасників. Йому на зап’ястя руки одягається звичайна резинка. Завдання: учасник має без допомоги інших частин тіла та предметів зняти мотузку з руки якомога швидше.

Запитання: Чого навчає нас ця вправа?

Людина повинна розуміти, що мова та вміння говорити це ключ, яким вона може відкрити всі двері у своєму житті, якщо првильно ним користуватися.

Написавши відповідь вас чекають цікаві вправи для кращої постави мови та говоріння. Ви їх знайдете на папері залитим кавою.

Правильна відповідь:
мова

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

0 1

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

Психологічні особливості дітей підліткового віку.

Психологічні особливості дітей підліткового віку.

138

Аватар профіля Ляховецька Наталья Олександрівна
Психологія
дорослі та змішані

20 грн

Техніки стабілізації

Техніки стабілізації

151

Аватар профіля Ляховецька Наталья Олександрівна
Психологія
5—12 клас та дорослі

30 грн

Веб-квест "Ти як?"

Веб-квест "Ти як?"

761

Аватар профіля Любович Аліна Андріївна
Психологія
змішані

58 грн

Схожі вебквести

Квест до Дня психічного здоров'я

Квест до Дня психічного здоров'я

1839

Аватар профіля Козлова Інна Степанівна
Психологія
9—11 клас

ТІЛЬКИ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ - МІФ

ТІЛЬКИ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ - МІФ

499

Аватар профіля Кирилюк Юлія Борисівна
Психологія
5—12 клас

Цікаві факти про психологію від психологів

Цікаві факти про психологію від психологів

1025

Аватар профіля Шелест Станіслав Сергійович
Психологія
7—12 клас, I—IV курси, VI курс, дорослі та змішані

В гостях у Розповідайки

В гостях у Розповідайки

206

Аватар профіля Неділько Вікторія Вячеславівна
Психологія
5 клас

Логічне мислення

Логічне мислення

432

Аватар профіля Лапицька Тетяна Юріївна
Психологія
9—12 клас та дорослі