Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Індивідуалізація навчання засобами інтерактивних цифрових ресурсів Всеосвіти. Проєктуємо сучасний електронний урок
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Кібербулінг - критичне мислення.

21.11.2022
0 0
8 Клас, 9 Клас
1 рівнів
4 підказок
Час виконання: необмежений
Шаблони: Склад

185

53

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Україна зараз живе у віці цифрових технологій. Чи не головним способом інформування, спілкування, знайомств, навчання є гаджети. Наразі онлайн життя, переважає офлайн життя. Все частіше сучасні люди отримують життєвий досвід, як негативний, так і позитивний із віртуального життя. Негативним досвідом віку цифрових технологій є кібербулінг, який набирає обертів.

Метою вебквесту є - надати інформацію про кібербулінг; вказати на важливість розвитку критичного мислення; розвивати практичні знання, як запобігти кібербулінгу; закріпити правила поведінки в інтернеті; стимулювати до медіаграмотності.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Привіт! У кімнаті таємних агентів тебе чекають цікаві завдання, що стосуються кібербулінгу. А мотиваційні фрази додадуть впевненості у своїх силах! Бажаю успіхів та гарного настрою!

Рівень №1 — АРХІВ ТАЄМНИХ АГЕНТІВ переглянути шаблон

Цей рівень містить 5 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/5 Двері  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Чи погоджуєшся ти з тим, що постраждалим від кібергулінгу може стати кожен?

Фінальне повідомлення:

Вітаю! Ти успішно пройшов/ла вебкест!

0400n1k6-2fa4-388x263.jpg

Рекомендую переглянути відео-курс "Про кібербулінг для підлітків"

https://www.unicef.org/ukraine/about-cyberbullying-for-teenagers

Мітка №2/5 Коробка 18 Завдання з відповіддю
Завдання:

Булінг із застосуванням цифрових технологій, який може відбуватися в соціальних мережах, платформах обміну повідомленнями (месенджерах), ігрових платформах та мобільних телефонах, який проявляється неодноразова поведінка, спрямована на залякування, провокування гніву чи приниження тих, проти кого він спрямований - це ...

Правильна відповідь:
Кібербулінг
Відповідь на завдання:

Зверни увагу на вогнегасник!

Мітка №3/5 Вогнегасник Завдання з відповіддю
Завдання:

Чи є всі ці приклади кібербулінгом?

  • поширення брехні про когось або розміщення фотографій, які компрометують когось, у соціальних мережах;

  • надсилання повідомлень або погроз, які ображають когось або можуть завдати комусь шкоди, через платформи обміну повідомленнями;

  • видання себе за когось іншого/іншу і надсилання повідомлень іншим людям від його/її імені.

Правильна відповідь:
так
Відповідь на завдання:

Подивися на полицю ліворуч, знизу, перша коробка від воріт .

Мітка №4/5 Коробка Завдання з відповіддю
Завдання:

Кібербулери - це люди, яких постійно ображають та цькують в колективі?

Правильна відповідь:
ні
Відповідь на завдання:

Зверніть увагу на перемикач!

Мітка №5/5 Перемикач Завдання з відповіддю
Завдання:

Критичне мислення — це система суджень, яка дозволяє аналізувати інформацію таким чином, щоб на її підставі ухвалювати раціональні рішення. Глобально — це здатність відрізняти брехню від істини.

Чи погоджуєшся ти з твердженням:

навички критичного мислення дають змогу не розгубитися у перенасиченому інформацією середовищі й не піддаватися маніпуляціям?

Правильна відповідь:
так
Відповідь на завдання:

Зверни увагу на двері!

Рефлексія від 7 учнів

Сподобався:

6 1

Зрозумілий:

6 1

Потрібні роз'яснення:

6 1
Рекомендуємо

Кібербулінг 16 днів проти насилля

Кібербулінг 16 днів проти насилля

153

Аватар профіля Аріткулова Лідія Федорівна
Різне
5—11 клас

58 грн

5 клас НУШ. Інтернет, критичне оцінювання інформації. Факт. Судження

5 клас НУШ. Інтернет, критичне оцінювання інформації. Факт. Судження

337

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
4—5 клас

50 грн

Голодомор 1932-1933 рр.

Голодомор 1932-1933 рр.

204

Аватар профіля Дмитрієва Лариса Миколаївна
Історія України
10—11 клас

50 грн

Веб-квест "Ти як?"

Веб-квест "Ти як?"

359

Аватар профіля Любович Аліна Андріївна
Психологія
змішані

58 грн

Техніки стабілізації

Техніки стабілізації

62

Аватар профіля Ляховецька Наталья Олександрівна
Психологія
5—12 клас та дорослі

30 грн

Схожі вебквести

Квест до Дня психічного здоров'я

Квест до Дня психічного здоров'я

1260

Аватар профіля Козлова Інна Степанівна
Психологія
9—11 клас

ТІЛЬКИ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ - МІФ

ТІЛЬКИ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ - МІФ

301

Аватар профіля Кирилюк Юлія Борисівна
Психологія
5—12 клас

Цікаві факти про психологію від психологів

Цікаві факти про психологію від психологів

806

Аватар профіля Шелест Станіслав Сергійович
Психологія
7—12 клас, I—IV курси, VI курс, дорослі та змішані

Логічне мислення

Логічне мислення

175

Аватар профіля Лапицька Тетяна Юріївна
Психологія
9—12 клас та дорослі

Збереження психологічної рівноваги в умовх воєного стану, поради спеціалістів.

Збереження психологічної рівноваги в умовх воєного стану, поради спеціалістів.

160

Аватар профіля Лук'янова Валентина Михайлівна
Психологія
дорослі