! В а ж л и в о

Тайм-менеджмент в управлінні освітнім процесом

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 07 березня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 08 березня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Бондар Галина. Заступник директора з навчально-виховної роботи. Керівник творчих груп, педагогічний майстерень заступників директорів та вчителів математики ЗЗСО. Учасник премії Global Teacher Prize Ukraine 2018, експерт (не) конференцій Edcamp, куратор Всеукраїнського експерименту з масового впровадження медіаосвіти по ЗЗСО, переможець фахових конкурсів: «Учитель року», «Класний керівник року», «Освіта України: ТОП 100» та Всеукраїнський проектів тощо.  23 роки досвіду роботи в ЗЗСО.

В різний час працювала: школа: вчитель, заступник директора з навчально-виховної роботи.

Посилання на сторінку спікера: https://vseosvita.ua/user/id94916/blog

Мета

Створення ефективної системи управління закладом  загальної середньої освіти в умовах Нової української школи та сучасного інформаційного простору. Нові якості лідера, вироблення власного стилю управління освітнім процесом, робота в команді.

Завдання

  1. Нова роль керівника закладу НУШ.
  2. Аудит управлінської ефективності.
  3. Особиста місія як емоційно мотивуючий фактор.
  4. Основи стратегічного та тактичного планування. Розбудова інформаціного простору навчального закладу сервісами Google.
  5. Мистецтво визначати пріоритети.
  6. Вдосконалення процесу досягнення цілей.
  7. Використання інструментарію Google.it та Padlet.com

Опис

  1. Ера інформаційного суспільства.
  2. Актуальність підвищення ефективності управлінської діяльності керівника навчального закладу в умовах модернізаційних змін в освітній галуз.
  3. Аудит управлінської ефективності. Контроль за освітнім процесом.
  4. Особиста місія як емоційно мотивуючий фактор.
  5. Основи стратегічного та тактичного планування.
  6. Авторський погляд щодо застосування технологій тайм-менеджменту як напряму самоменеджменту на основі системного підходу до діяльності керівника навчального закладу. Розбудова інформаціного простору ЗЗСО сервісами Google.
  7. Мистецтво визначати пріоритети.
  8. Вдосконалення процесу досягнення цілей.
  9. Використання технології «MindMapping». Інструментарій Google.it та Padlet.com

Інформація про вебінар

Нинішній інформаційний вибух ХХІ століття провокує дефіцит часу і вимагає нових підходів в організації освітнього і управлінських процесів. Сьогодні, гармонія в житті буде залежати від правильного тайм-менеджменту: вміння ефективно керувати часом.

Як стверджують фахівці тайм-менеджменту, керівники навчальних закладів за робочий тиждень отримують такий масив інформації, який їхні колеги п’ятьма століттями раніше сприймали за все життя. Новий стандарт передбачив зовсім іншу організацію праці вчителя, самого процесу навчання, а головне - перетворення способу мислення педагога.

Технологія "тайм-менеджмент" за своєю суттю є глибоко педагогічною, оскільки включає взаємодію учасників освітнього процесу; адекватна компонентам педагогічного процесу (мета, завдання, зміст, методи, засоби, форми і результати взаємодії); формує ціннісний підхід до часу, феномена самоорганізації; сприяє особистісному зростанню учасників навчально-виховного процесу, здійснюючи часову навігацію самоосвіти та конкретних умінь самоорганізації.

Як сервіси Google допомагають осучаснити систему внутрішкільного контролю, оптимізувати діяльність керівника навчального закладу, зробити її мобільною? На ці та інші питання ми дамо відповідь в рамках вебінару.

Очікувані результати

  • Баланс між сучасним інформаційним суспільством і управлінським процесом.
  • Зменшуємо емоційне напруження в колективі і створюємо потужні команди однодумців.
  • Впровадження сучасного інструментарію в управлінський процес.

Обладнання

Підготуйте для роботи аркуш паперу А4, ручку.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Тайм-менеджмент в управлінні освітнім процесом», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 07 березня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 08 березня