з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти
пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.
Буде доступно після перегляду вебінару
Шкільна історична освіта є у фокусі уваги традиційно. Багато вчителів нарікають на переобтяжену змістом програму шкільного курсу історії та неможливість виконати її у пропонований навчальний час. Ще більше невдоволення викликають підручники, хоча вони є втіленням програми, і автори не можуть самостійно вирішувати, який зміст має бути у навчальній книзі. Програми змінюються доволі часто, але вчителі історії, шкільна адміністрація, батьки шукають відповіді на питання, якою саме має бути програма шкільного перемету «Історія». Вебінар присвячений аналізу проблеми накопичення змісту шкільної історичної освіти і пропонує європейський погляд на принципи цілепокладання шкільного курсу з точки зору сучасних підходів до ціннісного та компетентнісного навчання.
Мета вебінару
Сприяти глибшому розумінню педагогами витоків і проблеми знаннєцентричного підходу, що зберігається у шкільному курсі «історія», та спрямувати увагу педагогів на пріоритети навчання історії згідно принципів Ради Європи та Європейської асоціації історичної освіти EUROCLIO (Єврокліо).
Завдання вебінару
1. Висвітлити поняття історичної та культурної спадщини як головного поняття при вивченні історії в школі.
2. Розглянути європейські рекомендації щодо шкільної історичної освіти та ознайомитися із особливостями сучасного цілепокладання шкільної історичної освіти.
3.Ознайомитися із керівними принципами укладання шкільної програми з історії згідно із ціннісним та компетентнісним підходом до навчання.
4. Оглядово розглянути проблему концепції шкільної історичної освіти та її роль в укладанні програми шкільного курсу; причини вибіркового та непослідовного впровадження результатів міжнародних проектів у галузі історичної освіти у щоденну вчительську практику.
Очікувані результати
Після ознайомлення з матеріалами вебінару слухачі/глядачі
1 зможуть:
2 отримають:
Цільова аудиторія
Вчителі історії, шкільні адміністратори, викладачі ІППО, методисти районних та міських відділів освіти та усі, хто цікавиться проблемами програми шкільного курсу історії.
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години