Педагогічні стратегії налагодження дисципліни в дитячо-учнівському середовищі. Подолання агресивних проявів

Перегляд безкоштовний
Прем'єра вебінару відбудеться в четвер, 05 грудня о 18:00:00
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Зареєструватися на вебінар
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Вигода 18%
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 05 грудня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 06 грудня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 49 грн: до 05 грудня
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Черниш Олена Степанівна. 

Психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка. Керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Авторка програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала:

Дошкільні установи: вихователькою, методисткою, завідуючкою приватних дошкільних установ;

Школа: психологинею, соціальною педагогинею, тренеркою з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів;

 ВУЗ: викладачкою спецкурсів;

Наукова діяльність: заступницею директора Наукового центру орального аналізу, керівницею департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність: членкиня спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, членкиня Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id50450 

Під час проведення вебінара буде розіграно "Щоденник щасливого вчителя". Про усі деталі  та умови участі у розіграші креативного щоденника ви дізнаєтесь у ході вебінара. Тож якщо хочете бути щасливим вчителем, швидше реєструйтесь та отримуйте можливість виграти щоденник. 

 

 

 

Інформація про вебінар

Рівень проявів агресивності в дитячому й учнівському середовищі сьогодні турбує більшість педагогів та адміністративних працівників закладів освіти. Батьки також не знають, як вирішити проблему.

Випадки шкільного насильства, прояви вербальної агресії потребують навчання дітей і підлітків вмінню виражати агресивність у прийнятний спосіб.

Зазвичай ми, дорослі, наголошуємо дітям про необхідність стримувати власні емоції. Саме так самі й поводимось.

Та невиражені емоції призводять до поведінкових розладів, появи психосоматичних проблем у неповнолітніх.

То що ж робити з сильними негативними емоційними проявами, щоб не зашкодити ні власному здоров’ю, ні оточуючим?

Існують прості практичні прийоми, які допомагають навчити дітей і учнів «випускати пар» в цивілізованій, безпечній формі.

Саме з такими прийомами ми й познайомимось під час вебінару.

Мета

Навчитися застосовувати практичні прийоми подолання вербальної і невербальної агресивності в дитячо-учнівському середовищі.

Завдання

1. Познайомитися з практичними прийомами подолання агресивності, яку демонструють здобувачі освіти.

2. Сформувати вміння застосовувати практичні прийоми подолання агресивності в педагогічній практиці.

3. Спонукати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.

Опис

  1. Різновиди дитячої та підліткової агресивності.
  2. Прояви агресії в дитячо-учнівському середовищі.
  3. Причини та наслідки аутоагресії у дітей та підлітків.
  4. Шляхи подолання вербальної агресії у школярів.
  5. Шляхи подолання невербальної агресії у школярів.
  6. Матеріали вебінару спонукають педагогічних працівників до пошуку ефективних стратегій покращення взаємостосунків в дитячо-учнівському середовищі.

Матеріали для роботи

Приготуйте заздалегідь для практичних вправ: пастель, воскову крейду, папір А4.

Очікувані результати

  •  Розуміння причин дитячої агресивності.
  • Засвоєння простих практичних способів безпечного вираження вербальної й невербальної агресії у неповнолітніх.
  • Вміння застосовувати практичні прийоми, засвоєні під час участі у вебінарі, в педагогічній діяльності.
  • Активізація бажання знаходити нові підходи в роботі з дітьми та учнями.

Цільова аудиторія

Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Педагогічні стратегії налагодження дисципліни в дитячо-учнівському середовищі. Подолання агресивних проявів», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

Вигода 18%
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 05 грудня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 06 грудня