Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою

Сертифікат буде видано із зазначенням дати його замовлення
Перегляд безкоштовний
...
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 02 квітня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 03 квітня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Свідоцтво підтверджує Вашу участь у вебінарі. У ньому вказується тривалість 2 академічні години.
Отримайте переваги:
За 70 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Черниш Олена Степанівна. Психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арт-терапевтка. Керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Авторка програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала:

Дошкільні установи: вихователькою, методисткою, завідуючкою приватних дошкільних установ;

Школа: психологинею, соціальною педагогинею, тренеркою з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів;

ВУЗ: викладачкою спецкурсів;

Наукова діяльність: заступницею директора Наукового центру орального аналізу, керівницею департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність: членкиня спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, членкиня Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних програм.

Посилання на сторінку спікерки: https://vseosvita.ua/user/id50450 

Анотація

Шульга, лівша, правопівкульна особа – терміни, які ми застосовуємо, коли мова йде про людину чи дитину, яка під час діяльності частіше використовує ліву руку.

Медики стверджують, що сьогодні ліворуких 15 – 20 % (за різними оцінками). І людей з такою особливістю стає дедалі більше.

Цікаво, як живеться шульгам у світі, орієнтованому на правшу? Чи потрібна їм підтримка і яка саме? Можливо, краще їх переучувати або не помічати їхніх особливостей? Чи відрізняються вони від тих, у кого домінує права рука? Якими можуть бути наслідки насильного переучування? Чи готове сучасне суспільство задовольняти потреби ліворуких людей?

Проблема ліворукості є однією з найменш досліджених. Ще 20 років тому вважалося, що «ліворуких» дітей необхідно перевчати. Чому сьогодні ця думка змінилася?

Шульга може мати у школі чимало проблем. Але потрібно розуміти, що ліворукість є фактором ризику не сама по собі, а через невміння дорослих створити умови для розвитку такої дитини. Якщо в дошкільному і шкільному віці їм створюються умови для повноцінного психічного розвитку, допомагають розкривати таланти, світ отримуватиме постійний приток молодих геніїв.

Сподіваємося, що готовність вихователя, вчителя і батьків розглядати ліворукість дитини як прояв індивідуальності в межах норми, створення сприятливих умов для формування рухових навичок допоможуть шульзі уникнути негативного впливу «праворукого» середовища й успішно адаптуватися до школи і зберегти психічне здоровя.

Мета

Ознайомити учасників з психофізіологічними особливостями дітей з домінуючою лівою рукою, запропонувати дієві педагогічні підходи в роботі з такими дітьми й учнями.

Завдання

  • Ознайомити з загальною характеристикою дитини-шульги та особливостями її формування в онтогенезі.
  • Розглянути види діяльності, педагогічні підходи, які можуть спровокувати негативні реакції у дитини з домінуючою лівою рукою.
  • Запропонувати дієві підходи щодо організації педагогічного процесу з дитиною-шульгою.

Очікувані результати

  1. Розуміння особливостей дітей з домінуючою лівою рукою.

  2. Усвідомлення відповідальності дорослих – педагогів, батьків – за збереження психічного здоров’я дитини-шульги та створення сприятливих умов для їхнього повноцінного розвитку.

  3. Вміння застосовувати практичні підходи в роботі з ліворукими дітьми, засвоєні під час участі у вебінарі, в педагогічній діяльності.

  4. Активізація бажання знаходити нові підходи в роботі.

Цільова аудиторія

Вихователі, вчителі та адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, логопеди, дефектологи, корекційні педагоги, асистенти вчителя, батьки.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

59 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 02 квітня включно
70 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 03 квітня
Замовити
свідоцтво
Додати у кошик