Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.
Співпраця із закладами освіти.
Дізнатись більше про сертифікати.
У світовому просторі проходять глобальні перебудови в економічній, політичній, суспільній областях, що викликають корінні зміни і в українській вищій освіті, в тім числі, з музичного мистецтва. Визначення напрямів професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва із врахуванням вимог сучасних світових тенденцій освіти, розглядається як актуальне питання розвитку суспільства, що впливає на формування ціннісного світу та духовних потреб підростаючого покоління.
Розв'язання визначених завдань у системі вищої музично-педагогічної освіти уможливлює творчо-виконавська підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва, яка є складною неперервною динамічною системою, що передбачає вдосконалення і розвиток професійно значущих особистісних якостей, інтеграцію, постійне зростання, ґрунтовність і фундаментальність знань, набуття фахових компетентностей і головне – сприяє якісному перетворенню майбутнім учителем свого внутрішнього світу, що приводить до принципово нового внутрішнього стану майбутнього фахівця, його способу життєдіяльності та життєтворчості.
У другій частині даного вебінару ми зосередимо свою увагу саме на вчителі музичного мистецтва. Яким має буди сучасний музичний педагог? Ми розглянемо основні концептуальні підходи, які використовуються в сучасній освіті для підготовки майбутніх музичних фахівців.
Також розглянемо що таке педагогічна практика, та яку роль вона відіграє в особистісному становленні майбутнього педагога з музики. Розкриємо питання взаємодії студентів-практикантів з учнями в загальноосвітніх навчальних закладах.
Частина ІІІ. Сучасний музичний педагог: його саморозвиток та особистісні характеристик
Посилання на І частину вебінару: https://vseosvita.ua/webinar/muzicne-mistectvo-v-sucasnij-osviti-castina-i-11.html