з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти
пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.
Буде доступно після перегляду вебінару
Гарна новина для всіх користувачів. Якщо Вам теж припав до душі наш шопер "Майстер педагогіки"- обов'язково долучайтеся до вебінара. Під час етеру буде оголошено умови розіграшу цього красеня. Чекаємо на вебінарі!
Саме те, як ви збираєте, організовуєте та використовуєте інформацію, визначає, переможете ви чи програєте...
Білл Гейтс
За результатами психологічних досліджень установлено, що 83% інформації людина сприймає зором, 12% – слухом, 5% – іншими рецепторами. Дослідження пам’яті свідчать, що людина запам’ятовує 20% від почутого, 30% – від побаченого, 70% – від одночасно побаченого й почутого, 80% – від побаченого, почутого й обговореного, 90% – від побаченого, почутого, обговореного й активно виконаного.. Візуальні структуровані моделі дозволяють охопити всю структуру матеріалу (теми, розділу, поняття тощо) загалом і водночас виявити специфіку й особливості кожного її елемента зокрема. У процесі візуалізації навчального матеріалу використовуються різні форми та методи – від традиційних діаграм, графіків, таблиць, структурно-логічних схем до інфографіки, навчальних презентацій та ін. Однією з сучасних методик візуалізації та структурування інформації є ментальні карти ( інтелект-карти, карти знань), які застосовуються з метою генерації ідей, прийняття рішень, упорядкування інформації та її опрацювання; складання планів, розуміння своїх цілей, опису напрямів діяльності; ведення конспектів; створення презентацій і проєктів, у яких відображено хід думок; проведення мозкових штурмів тощо. В основі концепції ментальних карт лежить уявлення про принципи роботи людського розуму: асоціативне (нелінійне) мислення, візуалізація мисленнєвих образів, цілісне сприйняття . Інтелект-карти є ефективним інструментом структуризації та аналізу інформації. Вони дозволяють скоротити процес засвоєння навчальних матеріалів, підвищити ступінь запам’ятовування інформації.
На вебінарі розглянемо можливості використання ментальних карт під час організації проєктно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання, познайомимось з вебресурсами для створення ментальних карт.
Продемонструвати переваги використання ментальних карт , їх практичне значення в навчальному процесі, особливості їх використання на уроках трудового навчання; ознайомити із принципами створення ментальних карт, провести аналіз основних вебресурсів для їх побудови.
надати інформацію щодо способів використання інтелектуальних карт у навчально-виховному процесі;
продемонструвати можливості використання інтелект-карт під час проєктно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання;
продемонструвати техніку створення ментальної карти на прикладі одного із онлайн-ресурсів;
запропонувати створені ментальні карти з подальшим використанням в професійній діяльності.
розуміння основних принципів складання ментальних карт, методичних аспектів їх використання під час організації проєктно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання;
опанування технології складання ментальних карт за допомогою онлайн ресурсів.
Вчителі трудового навчання, вчителі-предметники.
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години