+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 16 серпня
до 31 серпня
399 грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте необмежений доступ до існуючих та нових вебінарів до 30 вересня

Як навчити учнів розуміти мову музичного мистецтва?

Вебінар відбувся

в четвер, 17 січня 2019 о 20:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 17 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 18 січня

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Просіна Ольга Володимирівна, доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІППО ДВНЗ «УМО» НАПН України, кандидат педагогічних наук, член групи авторів розробників Держстандарту початкової та базової середньої освіти.

Наукові інтереси: мистецька освіта, дослідження процесу управління системою виховної діяльності освітнього закладу, професійний розвиток педагогічних працівників, позашкільна освіта.

Громадська активність:

Науковий керівник Всеукраїнського експерименту (2015 - 2019 р.р) за темою «Система національно-патріотичного виховання учнів в умовах східного регіону України» на базі «Сватівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Сватівської районної ради Луганської області». (наказ МОН України №536 від 18.05.2015).

Керівник ГО «Центр освітніх інновацій «Толока»

Ольга Володимирівна має практичний досвід викладання музичного мистецтва в загальноосвітній школі, працювала за експериментальною програмою вивчення мистецтва у школі, працює у системі післядипломної педагогічної освіти, провела чисельні семінари, практикуми, тренінги для вчителів мистецьких дисциплін з актуальних проблем сучасної мистецької освіти.

Посилання на особисту сторінку: https://vseosvita.ua/user/id85508

У багатьох розвинутих країнах світу предмети мистецького циклу вважають пріоритетними для розвитку творчої особистості, емоційного інтелекту, гармонійного розвитку дитини.

Що маємо робити для того, щоб в Україні предмети мистецької галузі викладалися на високому професійному рівні та до них ставилися як до одних з головних предметів у школі?

Під час вебінару поговоримо про нові тенденції та виклики, які стоять перед мистецькою освітою, а також розкриємо питання:

  • чому для розвитку емоційного інтелекту необхідно вивчати мову мистецтва, зокрема музичного мистецтва;
  • як використовувати гаджети для швидкого ознайомлення з нотною грамотою;
  •  які є вправи для розвитку відчуття музики через тілесно-орієнтовані вправи.

Цільова аудиторія

Адміністративні працівники закладів освіти, вчителі мистецьких дисциплін, вчителі початкових класів, батьки.

Мета

Актуалізувати значення сучасних підходів у викладанні мистецьких дисциплін, ознайомити з методами розвитку емоційного інтелекту у процесі опанування мовою мистецтва.

Завдання

  1.  Розкрити сутність сучасних підходів у викладанні мистецьких дисциплін.
  2.  Познайомити з вправами для опанування мовою музичного мистецтва та розвитку емоційного інтелекту.
  3.  Показати тілесно-орієнтовані вправи для розвитку музикальності, відчуття музичної форми (на прикладі рондо), емпатії.

Опис

  1.  Сучасні підходи у викладанні мистецьких дисциплін.
  2.  Ритм. Метр.
  3.  Тілесно-орієнтована вправа «Долоньки».
  4.  Тембр в музиці.
  5.  Мелодія, як основа музики. Мелодичний малюнок (з використанням гаджентів).
  6.  Лад як система взаємодії звуків в музиці (з використанням гаджентів).
  7.  Тілесно-орієнтована вправа «Рондо».

Очікувані результати

  1.  Усвідомлення необхідності опановувати сучасні підходи до викладання мистецьких дисциплін.
  2.  Нове бачення значення мистецьких предметів у процесі розвитку емоційного інтелекту та ірраціонального мислення учнів.
  3.  Установки на творчість та позитивне мислення.

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Як навчити учнів розуміти мову музичного мистецтва?», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 17 січня включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 18 січня