Траєкторія розвитку сучасного вчителя.
Яка вона?
Рефлексійна форма учасника(-ці)
онлайн-марафону «Траєкторія розвитку сучасного педагога»
Вкажіть своє Прізвище, Ім’я та По батькові.
Сорочинський Денис Юрійович
Вкажіть повну назву закладу, де і ким Ви працюєте:
Черкаська загальноосвітня школа
І - ІІІ ступенів №8
учитель інформатики та фізики
Оцініть технічну організацію онлайн-марафону «Траєкторія розвитку сучасного педагога»:
Відмінно
Оцініть, наскільки цікавим та корисним для Вас було змістове наповнення онлайн-марафону «Траєкторія розвитку сучасного педагога»:
Відмінно
Який день онлайн-марафону «Траєкторія розвитку сучасного педагога» Вам сподобався найбільше:
День 1+
День 2+
День 3+
Поділіться своїм враженням від участі в онлайн-марафоні «Траєкторія розвитку сучасного педагога». Що нового Ви дізналися? Яка інформація стала для Вас по-справжньому корисною? Що сподобалося найбільше? (надайте розлогу відповідь на кожне із запитань)
Марафон-це рух, подолання певної дистанції. Рухаючись - кожен у своєму темпі - ми ВЧИЛИСЯ -РОЗВИВАЛИСЯ. Кожен день давав можливість чомусь новому навчитися, про щось дізнатися. Тож сьогоднішній фініш - це перемога кожного учасника над собою, над своїми знаннями, уміннями, бажаннями, можливостями!
У педагогічній діяльності користувалися разом з учнями матеріалами розділу "ЗНО".
"ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГА – ЗАПОРУКА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ": цей день наповнився новими і потрібними знаннями про законодавчу основу підвищення кваліфікації. А вебінари, курси, семінари, конференції, які проводяться на платформі "Всеосвіта" - дійсно цікаві та дають багато нового нам, слухачам.
Сподобалася ідея "партнерської програми". Треба спробувати!
ДЯКУЮ!
Що б Ви хотіли побажати команді «Всеосвіти»?
Розвивати сайт, який дає можливість нам, освітянам, "рости"!