Офлайн
611
Рогаля Ніна Василівна

Вчитель початкових класів

Написати приватне повідомлення
Матеріалів: 1
Перегляд матеріалів: 323

План роботи учнів 1 - Б класу на період з 18 по 22 травня 2020 року



Дорогі діти, цей тиждень для нас надважливий:

ми виконаємо діагностичні роботи з української мови та математики.

       Я хочу почути, як ви читаєте, вмієте списувати текст та самостійно виконуєте завдання з математики. 

02000vk1-7840-777x531.jpg



 

Українська мова

Понеділок

  • Прочитайте текст “Маленька мураха” – с.108, 109 букваря. Роботу почніть із розминки від Щебетунчика.

  • Гра “Я – вчитель”. В кожному моєму реченні є помилка, знайдіть її й запишіть речення правильно.

  1. Петрусь із мишком натрапили на мурашник.

  2. Мишко завжди заперечував шось.

  3. Мурашки тягнуть вантаж в пять разів більший за себе.

  4. цікаво було на прогулянці!


Вівторок

  • Прочитайте текст “Новий велосипед” – с.110, 111 букваря. Не забувайте про розминку, її вам пропонує Щебетунчик.

  • Складіть і запишіть три речення зі словами велосипед, гойдалки, дівчата.


Середа

  • Робота в букварику: с.112, 113 – текст “Є на світі чарівні слова”. Навчіться виразно читати вірш Валерія Гужви “До всіх сердець”.

  • Діагностична робота з української мови: списування.

Підписати роботу і виконувати її можна на одному й тому ж аркуші. Фото виконаної роботи, шановні батьки, надішліть, будь ласка, за електронною адресою n.rogalya@gmail.com

 


Четвер

  • С.114 букваря прочитайте вірш Грицька Бойка “Чому цуцик у муці?”, за бажанням вивчіть його напам’ять.

  • Діагностична робота з української мови: читання вголос. 

Можна зняти відео і надіслати його на Viber.

Читати текст “Умій почекати” протягом 1хв; кількість слів, яку прочитано дитиною за хвилину, повідомити вчителю (якщо пересилали відео, то кількіть слів вказувати не потрібно).

Продовжіть роботу над казочкою в звичайному режимі.



 

Математика

Понеділок

  • Вставте або назвіть усно пропущені числа

  • Усно попрацюйте на с.134, 135 підручника.

  • Готуємося до діагностичної роботи з математики: один із варіантів роботи розгляньте і виконайте завдання в робочому зошиті. Інший варіант роботи виконаєте на окремому аркуші у вівторок.


Вівторок

  • Діагностична робота з математики.

Дорогі мої першокласники!

Матеріал, який є в діагностичній роботі, ви вивчали самостійно разом з батьками. Щиро вам вдячна!

Успіхів вам, мої любі!

Підготуйте аркуш паперу в клітинку, олівець чи ручку. Пропустіть один рядок, зробіть напис за зразком:

Діагностична робота

з математики

учня чи учениці 1 – Б класу

Прізвище, ім’я (в родовому відмінку)

19 травня

Виконайте тільки І чи ІІ варіант

Фото виконаної роботи, шановні батьки, надішліть за електронною адресою   n.rogalya@gmail.com


Середа

  • Вчимося визначати час

  • Усно виконайте завдання в підручнику на с.136, 137;  завдання 3 на с.137 підручника  запишіть в зошит.


П’ятниця

  • Попрацюйте усно на с.138 підручника, завдання 5 виконайте письмово.

  • Повправляйтеся у визначенні часу на тренажері



 

Я досліджую світ

Перегляньте відео

  • Яка природа в твоєму краї?

  • Які водойми дають воду твоєму краю?

  • Які рослини прикрашають твій рідний край?



 

Вчитися це весело, вчитися цікаво!!!

Чарівна речовина

                         Мої дорогі першокласники, читайте щодня!

      Це можуть бути не тільки казки та оповідання, а  й  статті в енциклопедіях чи дитячих журналах. 

 



     Успіхів вам!
Хай щастить!!!