Офлайн
9957
Найда Вікторія Володимирівна

КЗ ДНЗ № 56 "Катюша"
Основний заклад користувача
Освітян-колег: 5 (переглянути)

Вихователь

ID-код 708519

Поширити профіль:

Профіль репетитора
Матеріалів: 178 (1)
Перегляд матеріалів: 85.7K

Вихователь КЗ ДНЗ№56 "Катюша"

Переваги використання елементів STEM-освіти в освітньому процесі дошкільного закладу з точки зору вихователя.

З точки зору вихователя ЗДО в мене стає питання: Як створити умови не лише для формування ігрових умінь, а й для розвитку творчих здібностей, винахідливості, уяви, індивідуальності, фантазії? Відповіді на ці запитання дають нові напрями освіти - STEM - інтеграція чотирьох дисциплін: природничих наук, технології, інженерії та математики - в одну та практичне використання дітьми здобутих знань. STEM-освіта є практичним інструментарієм, до якого можна віднести розвиток дослідницьких вмінь дітей. Дослідницька діяльність сприяє розвитку мислення, самостійності, самоконтролю, рефлексії, активізує пізнавальну та творчу позицію особистості. Проведення дітьми самостійних досліджень і виконання ними творчих дослідницьких проектів є дуже актуальним. STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, конструювання а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Загалом абревіатура STEM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), mathematics (математика) – і найбільший «козир» STEM-освіти у тому, що вона допомагає опанувати їх не відокремлено, а за допомогою інтеграції всіх дисциплін у єдину систему навчання. Підґрунтям для розвитку пізнавальних здібностей дитини є розвиток її сенсорних, інтелектуальних і творчих здібностей. Він відбувається не відокремлено, а разом. Оскільки досліджуваний об'єкт або явище діти розглядають не відокремлено, а в комплексі з іншими предметами, явищами, подіями. Це сприяє встановленню причинно-наслідкових взаємозв`язків між ними. Такий підхід відповідає й психічним особливостям дошкільнят. Основний фокус нових стандартів – на розуміння і застосування знань, а не на запам’ятовування основних фактів. Технології використовують навіть у вивченні творчих, мистецьких дисциплін.

Цікавий вебінар "Елементи STEM-освіти у закладі дошкільної освіти" https://vseosvita.ua/webinar/elementi-stem-osviti-u-zakladi-doskilnoi-osviti-318.html від Ю.В.Комаринської. Розглянуто особливості STEM-освіти у ЗДО, робочі кейси STEM- завдань, стан розвитку STEM-освіти в Україні. Надана чудова презентація.