Офлайн
442
Зайцева Світлана Миколаївна

ХГ №55 (основний заклад)

вчитель фізики та астрономії

Написати приватне повідомлення
Матеріалів: 16 (1)
Перегляд матеріалів: 7.4K

ТЕСТИ

Другий день марафону. Ознайомились із тестами, супер! Треба затратити час та навчитись із ними працювати!

У чому найголовніші переваги тестів на "Всеосвіті"?

  • можна створювати необмежену кількість тестів;

  • редагування тесту доступне у будь-який час;

  • існує можливість дизайнерського оформлення тесту;

  • варіанти відповідей у тестах можна показувати у довільному порядку;

  • будь-яке питання можна оцінити окремо, у такий спосіб кожне завдання матиме свій бал;

  • за тип запитань, у яких передбачено кілька варіантів відповідей, можуть нараховуватись бали за частково правильну відповідь;

  • доступний режим, завдяки якому відповіді до кожного питання показуватимуться одразу;

  • доступні шість видів тестових запитань: одна відповідь, вписати в поле відповідь, із заповненням пропусків у тексті, на відповідність, на встановлення послідовності, на пошук у зображенні, з кількома правильними відповідями, з вибором правильної відповіді у тексті;

  • тест може бути відкритим, відкритим лише з дозволу автора або закритим;

  • можна переглядати проходження тесту учнями в режимі реального часу, доступна повна статистика проходження класу та кожного учня окремо;

  • три режими проходження тестування: активний, запланований, керований;

  • флеш-картки на основі тесту, якими зручно користуватись під час підготовки до ЗНО;

  • тести, картинки та формули легко переносяться з текстового редактора;

  • робота над помилками доступна одразу після проходження тесту;

  • час, коли розпочнеться та закінчиться тест, можна визначати і виставляти заздалегідь;

  • на основі чужих тестів, які сподобалися, вчителі можуть створювати власні або ж скопіювати окремі запитання.

  • для відправлення учням : код тесту, посилання; QR -код та приєднання до завдання у Google Classroom !! ОДНОЧАСНО! Супер!

  • Тест можна роздрукувати та аналізувати успішність учнів